tobogan…

Trebala je ovo biti jedna obična nedjelja provedena u miru i tišini… no na kraju nije ispalo tako. Umjesto planiranog odlaska na selo, dogovorili smo se sa frendovima da idemo u Topusko u toplice na kupanje, a nakon toga kod njih na vikendicu. Super..

Ujutro smo već u 9.15 bili u toplicama..milina.. svega par ljudi, bazeni prazni, i uslijedio je kupanac. Klinci su uživali u manjem bazenu, a mi smo ih na smijene čuvali. Kako volim plivati, moj je olimpijski bazen i po par puta gore dole s jedne strane na drugu… I onda.. proradio je i tobogan. Kako smo mi odrasli ponekad veća djeca od same djece uslijedilo je spuštanje. Mali se još ne usudi sam na tobogan jer nije baš neki plivač i onda uvijek netko ide s njim. Prvo se zakoniti spustio jedno 10-ak puta, a onda je došao red na mene. I lijepo popnemo se do vrha tobogana malog u krilo i fijuuuuu. Već je i meni nakon par puta bilo dosta…a on uporan ajde još samo jednom… to još samo jednom…. koštalo me glave.

Popeli se nas dvoje na vrh tobogana..provjera da li su ovi prije nas dovoljno odmaknuli da se možemo spustiti..i fiju… dolazimo do dole i vidim stoji frajer u vodi sa klinkom ispred sebe…nisu se maknuli..i sad…malog sam odbacila na jednu stranu, a ja da ne pogodim nogama malu instinktivno sam ih pustila dole..i dočekam se na petu…nogu nisam uspjela u brzini na vrijeme skvrčiti..tako da je ostala ispružena. U sekundi mi se ukočila..i ni lijevo ni desno.. Mali je otrčao po zakonitog, i ajd uz njegovu pomoć došepesala sam do ručnika. Za par minuta probam ja na nogu, ono boli al ide nekako… Okupali se mi još jednom, i već je 12,30..spremamo se polako i idemo na viksu. Usput su mi popili mozak na slamkicu….no što je tu je… Došli mi nakon nekih sat vremena do vikse…treba izaći van iz auta..i ajd nekako na jedvite jade. Sjala ja ispred kuće na klupu i više niti makac. Noga boli ko sam vrag. Vidi moj odnio vrag šalu i mi lijepo u auto i za Zagreb, pravac Draškovićeva.

Došli mi tamo, nema gužve. Primio me doktor na red..i sad pita što se desilo..i ja njemu objašnjavam kako sam se spuštala toboganom….itd itd.. Prepipao mi nogu od zgloba..koljena, boli li ovo, boli li ono…i ništa ajmo slikanje. Ozračili oni mene i islikali poštenski i sad opet čekaj…. I dere se iz ambulante doktor, čujem moje ime i evo me unutra.. I sad kaže on..niste ništa potrgali, samo je poštenski sve natučeno i ja bi vam stavio langetu… Mani mrak na oči… kakvu sad pa langetu, a on meni …lijepo od zgloba do prepona da se koljeno imobilizira i da ne možete savijati nugu…. ajojjjjjj mislim si di ćeš mi langetu usred ljeta… Druga opcija je mirovanje, elastični zavoj led na oteklinu… i ništa odaberem ja drugu opciju, potpišem izjavu da ne želim da mi stave langeu, i polako kući…. Zavila sam nogu da koljeno bude fiksirano i u krevet, mislim si do jutra je to sve ok i ja ću lijepo na posao.

Aha, možeš si mislit, noć je prošla….došlo juto…i ja da ću ustati, ali boli dalje.. donio mi moj štap, da dođem do wc-a, i kaj sad…. Previo mi dalje nogu, stegnuo da ne mogu micati i nazad krevet. Izdržala sam neko vrijeme u krevetu, a sad skakućem po kući… i baš super kaj ovaj lapetope možeš držati u krilu i biti zavaljen u fotelju sa nogom na stolu…dijagnozom contusio ganus dex….  jebem ti tobogan..

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

16 odgovora na tobogan…

  1. ria napisao:

    Drago mi je da si bolje

  2. nina napisao:

    jura iz koje ono galaksije?

  3. Vesna napisao:

    pa nisam znala da on to tako

  4. Gradski napisao:

    nije to ništa kako jedan moj prijatelj…

  5. Vesna napisao:

    malo je bolje, koljeno je još uvijek natečeno, ali ne toliko kao jučer
    sutra sam već kao nova

  6. Unknown napisao:

    …i jel jutros malo bolje ?
    …jutrooo !!!

  7. Vesna napisao:

    doktor haus je za mene brzi gonzales
     
    a da sam pametna nebi mi se to desilo
     
     

  8. ria napisao:

    Nemam ni jednu pametnu. Ne da inače imam, samo tako kažem. Žao mi te, zbilja!

  9. nina napisao:

    ti boukca, sad si pak kak dotore haus

  10. Vesna napisao:

    boli čistam solidno, da mi neko vijeme neće pasti na pamet tobogan,  igrat mi se neće lakše mi ležat nego sjedit
     
    nije da sam nepokretna, mogu ja skakutati lagano, ali trudim se odmirovati
     

  11. Nat napisao:

    dobri ljudi uvijek nastradaju… mislis kako ce biti drugima – maloj na koju je njezin roditelj morao paziti – i zavrsis nepokretna pola ljeta. poznata mi je ta prica, na zalost. langeta je pravi uzas u bilo koje doba, a kamoli pred kolovoz… nadam se da nece do toga doci.

  12. old_skul napisao:

    ajooj…nadam se da te opet ne boli toliko jako ..ja sam oduvijek mrzio tobogane zbog takvih desavanja..uvijek se bojim da na nekoga ne naletim kad dođem dole….ili kolika je dubina bazena ili šta vecwuhuuuu znači sad se trenutno odmaraš .. si možda za koju partiju?? :PP haha

  13. Vesna napisao:

    a da nisam tak postupila pogodila bih malu nogama direkno u leđa.. a to bi završilo možda puno gore…

  14. TOPIK napisao:

    jebem ti ja glupe ljude koji stoje ispred tobogana. ubuduće ne misli na takve već ih samo zgazi.

  15. Vesna napisao:

    za sada se pridržavam, a koliko ću izdržati nisam baš sigurna
    vidjet ću kako će to još danas biti, pa možda pregrizem govno i odem da mi stave langetu

  16. Unknown napisao:

    ….ajoooj, ajoooj…baš mi je žao…
    …ali trebala si uzeti langetu i izdržati jedno vrijeme, jer poznavajući žene a koja može mirovati koliko treba….ni jedna
    …nadam se da ćeš se ipak držati uputa doktora…
    …bokić !!!!

Odgovori

