priručnik…

Ovo sam sada pronašla i pukla od smijeha čitajući. Samo da stvar bude bolja nekada su žene ovisile o svojoj drugoj polovici i povlađivale joj u svemu. Danas su takvi primjerci žena koje su opisane u niže navedenom tekstu rijetke ili su gotovo izumrle emancipacijom ili su pod utjecajem kulture u kojoj je takvo nešto sasvim normalno i obaveza svake uzorne žene.

Ako vam se da pročitajte, ako ne više sreće u sljedećem čitanju.

Davne 1955. godine štampan je priručnik za žene nazvan "Kućna ekonomija". Slijedi nekoliko savjeta za žene iz priručnika "Kućna ekonomija", starih samo 50 godina:

Pripremite večeru na vrijeme. Večeru planirajte ujutro, ili čak prethodnog dana, kako bi vašeg supruga dočekao ukusan obrok kad se vrati s posla. Tako ćete mu dati do znanja da ste mislili na njega dok je on radio, ali i da se brinete za njegove potrebe. Većina muškaraca je gladna kad se vrate s posla, a pripremanjem njemu omiljenog jela ispunit ćete mu potrebu za toplom dobrodošlicom. Pripremite se za njega Odmorite se 15 minuta prije njegovog dolaska kući, tako ćete biti osvježeni kada on dođe. Popravite šminku, stavite vrpcu u kosu i izgledajte svježe. Vas suprug je proveo puno vremena s ljudima umornima od posla. Budite zanimljiva i vesela za njega. Njegov dan je bio dosadan i treba mu malo zabave, a dio vaših dužnosti je da se pobrinete za to. Smanjite razinu buke .Kad se vaš suprug vrati s posla, isključite sve kućanske aparate i potaknite djecu da se i ona utišaju. Budite sretni što ga vidite. Toplo mu se nasmijte i pokažite iskrenu želju da mu udovoljite. Poslušajte ga iako mu možda morate reći puno toga, nemojte to učiniti neposredno nakon njegovog dolaska kući. Neka on prvo govori, on sigurno ima važnije stvari na umu od vas. Ne ometajte ga. Ne žalite se ako vas muž dođe kući kasno navečer ili ako želi otići van na večeru bez vas. Umjesto prigovaranja, pokušajte razumjeti pod kolikim je on pritiskom zbog posla. Kad je kod kuće, sigurno se želi odmoriti i opustiti. I na kraju,ne postavljajte mu nepotrebna pitanja i ne sumnjajte u njegovu sposobnost prosuđivanje ili integritet. Ne zaboravite da je on gospodar u kući i kao takav će uvijek provoditi svoju volju, pošteno i pravedno.
I zapamtite, dobra žena zna gdje joj je mjesto.

P.S. prema svemu sudeći….ja mora da sam grozna žena, kad se ne pridržavam gore navedenog…. ha ha ha

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

19 odgovora na priručnik…

  1. Tanja napisao:

    hehe… to sam i ja imala na špejšu prije no smo se virtualno sprijateljile…🙂

  2. nina napisao:

    nebitno.
    nakon mene nema nijedne.

  3. Vesna napisao:

    od one prije tebe

  4. nina napisao:

    on se odmara 15 minuta prije no što ja dođem

  5. Vesna napisao:

    život mora da se troši, nema jaja bez kokoši..kokoda kokoda
     
    ne ružo nije ni malo šovinistički

  6. Never napisao:

    Hvalio se prijatelj prijatelju kako je njegova riječ u kući uvijek zadnja…..prijatelj ga upita a koja je to …..da draga…..nije šovinistički……

  7. Gradski napisao:

    kokoda kokoda to sam ja…

  8. Vesna napisao:

    ha ha ha ha dobar… za tebe su 55 stvorene😉

  9. Vesna napisao:

    Moj prilog ovoj raspravi, kako muško postaje gazda :-))

    Muž je upravo završio čitanje knjige "Budite gazda u svojoj kući". Odjurio je u kuhinju i stao pred ženu. Upro joj je prst u facu i oštro rekao: – Znaj da sam do sada pa dalje ja gazda u ovoj kući i moja riječ je zakon! Navečer ćeš mi prirediti gurmansku večeru i kad pojedem, servirat ćeš mi najfiniji desert. Nakon večere ćemo otići u spavaću sobu i ljubit ćemo se onako kako ja želim. Potom ćeš mi pripremiti kupku da se fino opustim. Oprat ćeš mi leđa i obrisati me, a onda donijeti pidžamu. Nakon toga izmasirat ćeš mi stopala i ruke. Pogodi, tko će me obući i počešljati kad sve to bude obavljeno? – Pa, ja bih rekla, djelatnik pogrebnog poduzeća!

  10. Vesna napisao:

    jesi i ti si aždaja
    članstvo u klubu je besplatno, upisnina se ne naplaćuje, a do sada se nitko nije ispisao

  11. Unknown napisao:

    …ja svom ne spremam večeru, samo bi mi još to falilo, nek se snađe…dosta mu je i ručak…hahahahahahahah
    …znači i ja sam aždaja…heheheheheheeh

  12. Vesna napisao:

    moja mi danas više ne prigovara, senilnost čini svoje
     
    takvih koje ne rade a troše eeete su tek rospije kojima see mora svaka lipa prikazati…znam jednu takvu i ja u svojoj okolini,čovjek joj nebi dao dvije nacrtane ovce da čuva, a onog svog mota oko malog prsta ko od šale

  13. TOPIK napisao:

    moja je baka bila prezauzeta time da me nauči kartati pa nije prigovarala…osim ako sam imala loš talon u kanasti

  14. TOPIK napisao:

    a prisilno sam emancipirana…s onim komentarom sam mislila na žene koje ne rade i žive od muževe plaće a tlače ih za svaki klinac, kao npr jedna koju znam, živi super od muževe plaće a njemu jadnom ne da da puši u stanu već mora na balkon.

  15. edisa napisao:

    ha ha ha svuda su bake , nene , iste , moja i dan danas meni prigovara zbog mog oblačenja..

  16. Vesna napisao:

    topik ti ne ovisiš o muževoj plači, znači emancipirana
     
    meni je moja baka vikala kad sam napunila 17 da sam stara cura i da me nitko neće i da ću ostati sama kolika mi je jezičina ,
    zeznula se

  17. ria napisao:

    Vidiš, u TAKVU me ženu baka htjela odgojiti, pa kad sam se udala, jako se jadna jedila i ponekad od muke plakala kad sam joj rekla šta kažem "svom čoveku" ili svekrvi. Rekla sam ja, ako je sirota zaslužila pakao (znam da nije!) za nju bi to bilo da me gleda i sluša iz dana u dan.A jednom sam prilikom našla isto knjigu koja treba pomoći domaćicama oko svega, izdana je negdje početkom \’60-ih da fora bude veća, a tamo je stajalo da svaka žena treba oprati kosu jednom mjesečno i bar se svakih 14 dana okupati. Toliko…

  18. TOPIK napisao:

    i htjedoh samo dodati da i većina današnjih žena ovisi i o muževoj plaći. Ne znam koliko bi udanih moglo živjeti tako kako žive da im i muževi ne rade, prema tome, nema tu nikakve emancipacije, žene se preseravaju a trebale bi Bogu zahvaljivati što im i muž radi.

  19. TOPIK napisao:

    pročitah svojedobno ali uz to je bio i prepravljeni koji odgovara današnjem vremenu

Odgovori

