violina…

Što volim zvuk violine… pogotovo u večernjim satima.. onda samo uzmem gudalo u ruke i lagano zagudim… ili  zavičem iz boravka „ stari de malo zasviraj“ Jedno gudalo mi je neki dan puklo, ono puno tanje, s njim se postižu bolji zvukovi, a ovo koje mi je ostalo… malo je teže s njim zasvirati… ali kad jednom kreneš.. teško je stati… Nije riječ o Stradivaldijevoj violini … već o Posedarskoj… da bi se jedna takva proizvela potrebne su četiri osnovne stvari morska sol, velebitska bura, hladni dim i naravno zlatne ruke kojima se obrađuje violina…

….. pokušati ću vam opisati zvuk koji proizvodi…….mmmmmmm……njamiiiiiii

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na violina…

  1. Vesna napisao:

    neznam niti jedno drugo logično objašnjenje osim tog ha ha ha ha ha

  2. ria napisao:

    Dobra ti teorija, nasmijala sam se od srca. Samo nisam prije to napisala u komentar.

  3. Vesna napisao:

    sve po malo kao orkestar..svaki instrument daje drugaćiji zvuk

  4. Never napisao:

    od ove glazbe sve može….

  5. Vesna napisao:

    ma ria pršut mora da je nastao od lavonske šunke koju je ljeni dalmatinac dobio, samo ju je zaboravio vani pa je bura išibala
     
    za klen i ja uvijek
     
    krme ko krme moje krme

  6. Tanja napisao:

    music to my stomach!😉

  7. nina napisao:

    krme ko krme, big dil

  8. Unknown napisao:

    …njam..njam..

  9. edisa napisao:

    JA SAM ZA KULEN

  10. ria napisao:

    Moj stari je bio u vojsci u Splitu i Mostaru i tamo naučio što je pršut. Po povratku doma, svako malo je probao napraviti pršut kod nas, ali to nije bilo to. Kao što si rekla, tu treba između ostalog i bure, a kako mi to nemamo, svaki put je dobio samo običnu dimljenu šunku. A koliko god voljela naše poslastice, probala sam i ja izvorni pršut i na žalost, u toj konkurenciji gubimo…

  11. Vesna napisao:

    violinistica trenutno odmara, ali ćim ponovno zagudi pošaljem ti zračnom  poštom

  12. old_skul napisao:

     ja bi to ……super izgleda…mmmm mmmm  :)))))

Odgovori

