0+

Ne znam  kako vi, ali danas idem na dobrovoljono davanje krvi.. Prvi puta sam krv dala sa 18 godina i to u četvrtom srednje, i od tada jedanput godišnje, ako ne i dva puta, ponovim postupak. Nakon toga osjećam se nekako…. Kako da to opišem, osim jednostavnom riječi .. korisno. Da li to davanje ima kakve prednosti ili ne teško je znati… mada kad sam se nakon jedne nazovimo to rutinske operacije probudila.. radilo se o carskom rezu…. Ispočetka je sve bilo u redu, a nakon par minuta došlo je do određenih komplikacija…. Drugi dan sam pročitala da nam primila 2 litre krvi… Iskusila sam na vlastitoj koži koliko može biti dragocjena ta tekućina … i pitala se što bi bilo da je u tom trenutku nije bilo..vjerojatno sada ne bi čitali ovo moje naklapanje. Prednost moje krvne grupe je u tome što je svi mogu primiti , a ja samo nju…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na 0+

  1. Vesna napisao:

    boji se i sidonija tebe
     
    ružo svaka čast
     
    bitna je dobra volja, kad si bio mali sigurno si pio mljeko, kažu da mala djeca piju mljeko velika krv
     
    a da je neki zgodni dokror u bijelom…😉

  2. Tanja napisao:

    ja bi dala… ali sam toliki hipohondar da mi srce iskače iz grudi od samog pogleda na osobu u bijeloj kuti… moji odlasci liječniku su žive drame… inače imam nizak tlak, a kad mi liječnici mjere uvijek skoči, jer se toliko iznervoziram…

  3. Gradski napisao:

    prvi put sam pao u nesvjest u 3. srednje kad sam išo dati krvidrugi put u vojscii zadnji put ponovo u vojscia fakat sam imo volje dati krv(pošto ju već svima oko mene pijem na slamku)

  4. Never napisao:

    B+…davatelj od devetnaeste godine….brat me odveo prvi put…

  5. nina napisao:

    bojim se sidonije

  6. Vesna napisao:

    onda smo nekako slično prošle
     
    ali zato mogu ja tebi
     
    sjećam se tog tvog unosa, već smo tri nule ovdje na okupu  ha ha ha
     
    nemam niti ja nekakvog razloga osim osobnog zadovoljstva

  7. ria napisao:

    Nisam nikada. Nema razloga, jednostavno nisam.

  8. TOPIK napisao:

    to je i najčešća krvna grupa. Ja sam isto jedna velika plus nula heheh. I ja dajem krv, ne tako redovito kao ti, ali dam. Eto, prije par mjeseci sam bila jedina prof u mojoj školi koja je dala krv hehe.

  9. edisa napisao:

    Ja svoju ne mogu dati nikome zbog određenih virusa iz djetinstva…svaka čast onima koji daruju krv !

  10. Unknown napisao:

    ….isto kao i ja…0+ ….ja sam nakon  prvog i drugog poroda imala kiretažu i svaki put skoro loše završila…dobila po nekoliko boca krvi…i zahvalna sam onome tko mi je omogućio dajući svoju krv…što sam danas tu…živa i sa svojom djecom…
    …HVALA…tim dragim ljudima koji nesebično daju dio sebe…

Odgovori

