idemo? idemo

Petak popodne, povratak sa posla, i razgovor u auto što bi mogli za vikend, kuda?, biti će pakao u gradu, prognoza je više od 30 stupnjeva..i odluka je pala, idemo put mora na vikend. Najveći problem gdje? riješen je na brzinu, idemo u Selce. Došli smo kući, upalili komp, nekoliko telefonskih poziva provjera ima li mjesta i super..našli smo smještaj i samo još spakirati stvari. Potrpala sam u torbu sve što nam treba, nije mi se dalo peglati jer i tako sve stvari kako god ih posložila budu zgužvane, nego sam spakirala i peglu.

Subota, rano ustajanje i u 6,00 pokret. Mali je spavao u autu, a nas dvoje lagano čavrljali. Na cesti je bilo poprilično automobila i moglo bi se reći da smo u blagoj koloni vozili do Bosiljeva, gdje se put razdvaja. Naše je da pratimo put za Rijeku.

Za 2,5 sata smo stigli, sa stajanjem, u Selce. Ono je svega 3 km udaljeno od Crikvenice, koju sam uslikala sa mosta, tj ta dva mjesta praktično su spojena izgradnjom sve više apartmana. Postoji i staza koja ide skroz uz more i spaja ta dva gradića, idealno za šetnju.

Stigli smo na jutarnju kavicu, koju smo popili na rivi uz more.. Ostatak vikenda je praktički projurio uz red kupanja, red odmaranja, red zabave, red jela…  Ono što me je zasmetalo je katastrofalna gužva na plaži, nema hlada..a ručnici i ležaljke jedna na drugoj. More kao mravinjak.

Zato smo drugi dan otišli na udaljeniju plažu koja je u sklopu kampa, i tamo je bilo super. Ima hlada, more ugodne temperature za kupanje, birtija u blizini, što ćeš bolje.

Nedjelja…u 18.00 lagano smo krenuli put Zagreba. Ponedjeljak je radan…a utorak opet neradan. Bilo bi dobro da smo mogli sve pospajati..ali mora netko i raditi ne samo odmarati. U 20.00 sparkirali smo auto na dvorište, nije bilo gužve i put je protekao bez problema. Nakon vačere ono moje dvoje je pozaspalo, a ja još ovo, još ono i vrijeme leti, skoro će ponoć, i vrijeme je za spavanje…samo sam u međuvremenu unjela još i ovo….

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

18 odgovora na idemo? idemo

  1. Vesna napisao:

    je tam sam odkurila, a bilo je kratko ali slatko

  2. old_skul napisao:

    a tuuuuuuuuuu siii bilaaa…ahaaaa..super super znam da si opet nekmo odkurila..bitno da je bilo dobro i nadam se da si se odmorila🙂 pozdrav

  3. Vesna napisao:

    ta tvoja barka mala, što pušta na sve strane, ti si je brodom zvala a jedva u nju staneš..tak ide pjesma?

  4. nina napisao:

    ja u kaić, pa putem skrivenih uvalica

  5. Vesna napisao:

    plus još vručina, e stvarno nađeš kad ćeš se razboliti

  6. TOPIK napisao:

    ma od upale mišića ne bih ležala. nešto prije krečenja mi se grlo upalilo što je kulminiralo preko vikednda – bolovi posvuda, kašljanje, glavobolja i ostala sranja plus grčevi od menge…baš sam izabrala kad ću krečiti hehehe

  7. Vesna napisao:

    nat vjerujem da je sve stvar navike, a svako mjesto je za sebe lijepo stvar je samo u tome kako ga doživiš

  8. Nat napisao:

    … "sve što je iznad Zadra nije more"… ma, neee. meni je moscenicka draga predivna. odem li na more, baza mi je uvijek u rijeci, pa krenem u 7 ujutro i tamo sam za pola sata. rano jutro, guzve nema. nade se lijepo mjesto i more je pred tobom, za uzivanje. plavo, cisto, povjetarac, ne moze ljepse. ostanem 4h, odem taman kad sunce postane prejako, a plaza prenapucena.

  9. Vesna napisao:

    nije valjda nešto ozbiljnije..ili je samo upala mišića obzirom da si se prihvatila velikog posla..
    bijelo, žuto i plavo naša je kombinacija zidova

  10. TOPIK napisao:

    ja sam vikend preležala u krevetu jer sam bila bolesna, ja koja se inače nikad ne razbolim tak da me sad tek čeka spremanje od krečenja (bijela i žuta boja da ti odmah odgovorim na pitanje) ali eto, lijepo da se netko brčkao i uživao preko vikenda🙂

  11. Vesna napisao:

    tu smo u prednosti blizu nam je, i da se malo brže vozi stigne se i puno prije samo se nama nikada ne žuri

  12. Never napisao:

    super je što vam je blizu…kako je Ria rekla za dva i po sata sam ni na pola puta, tek iza prve putne kave…a more ko mravinjak…ovo je ipak malo previše gužve….

  13. edisa napisao:

    I ja bi za 2,5 h stigla samo do Sarajeva, da mi je tako blizu i ja bi isla za vikende na more.Dobro jutro !

  14. Vesna napisao:

    otoci su druga priča..na njima se uvijek nađe neka skrivena uvalica u koju ako ne kopnenim putem, dođeš morskim…
    jedne godine smo završili na rabu..ujutro smo znali ustati i pješice okolo naokolo otoka u potrazi za uvalicama i nađe ih se prekrasnih, istina da se do njih spuštaš četveronoške, ali isplati se

  15. Unknown napisao:

    ..osim na Cresu,ali on je predalek i preskup za jedan vikend…

  16. Vesna napisao:

    na ria ovo je katastrofalna gužva, zato nikada nejdem na godišnji u tom periodu, nego puno kasnije krajem 8 mjeseca
     
    što se tiće mora kao mora i ja kažem da sve što je iznad Zadra nije more, nema tog mirisa…a gužva je sada posvuda

  17. Unknown napisao:

    …super..lijepo proveden vikend
    …jooj, sad si me podsjetila na Selce, ja sam kao dijete, dugo godina za redom ljetovala u Selcu, samo što tada nisu bile ovakve gužve, nasreću, veže me uz to mjestašce puno lipih stvari
    … sada ljetujem uglavnom na srednjem Jadranu..nekako imam osjećaj da je tamo more čišće, zrak bolji,gužve manje…
    …evo ja na produženom vikendu, ali što mi to vrijedi kad zakoniti mora raditi..šmrc…..hehehehehehehe
    …jutroooo!!!

  18. ria napisao:

    Na bazenu u Belišću ima više mjesta, nego na ovoj fotki. Ali more je more, drugačiji zrak… Samo što mi za 2,5h vožnje stignemo tek do… pola puta?

Odgovori

