biljka

Kao maloj baka mi je pričala priču o biljci koja oživi noću. Vjerovala sam joj… Te večeri kiša je padala cijelu noć. Čulo se snažno udaranje kapljica o lim u mojem dvorištu. Sjedila sam u svojoj sobi na velikoj  fotelji i promatrala cvijet na stolu. Moj dječiji mozak nije mogao shvatiti da je ta biljka živa, pa zašto onda ne priča…ili…ne miće se? Sjećam se dugih  noći kada sam sjedila na klupčici tik do nje i strpljivo čekala kada će mi se obratiti. Moje noći su bile duge, puste i tužne, nikada mi nije ništa rekla. Noći su se lagano pretvarale u dane, a ja nisam ispuštala biljku iz vida. Mislila sam ako se nekuda maknem da će se ona pokrenuti a ja to neću vidjeti. Mama je trebala savakog časa doći kući s posla, a ja sam ne razmišljajući da ću dobiti kaznu ako ne pospremim igračke s poda i dalje pozorno promatrala samo nju. Čekala sam svoju prvu pravu prijateljicu. Danas mi je to sve smiješno, ali kad si djete sve je moguće i vjeruješ u sve.
 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

15 odgovora na biljka

  1. Vesna napisao:

    može biti

  2. nina napisao:

    hororživot nije bajka

  3. Vesna napisao:

    kakve su to priće

  4. nina napisao:

    kao maloj baka mi je pričala priče o čakiju

  5. Vesna napisao:

    eto edisa zaviri kod adrijane koja me je preduhitrila ha ha ha

  6. Unknown napisao:

    heheheh..pa naravno da postoji…ponukana Edisinim pitanjem, ne budi lijena napisala sam na svom blogu nekoliko riječi o mesožderki koju sam ja imala…pa tko hoće nek pročita…

  7. Vesna napisao:

    postoji kako da ne…ima ih više vrsta

  8. edisa napisao:

    zar to stvarno postoji , te mesožderke?Ja mislila samo na filmu ih ima i crtićima.

  9. Vesna napisao:

    i kao djeca ste izbjegavali štalu u tim danima..
     
    nije niti meni, a predanost je lagano popuštala sa prvim batinama
     
    te mesožderke sam vidjela jedino u zološkom…mada imati jednu doma…hmmmm ako zbog ničeg drugog zbog komaraca ha ha h a

  10. Unknown napisao:

    ..kaj bi mi bilo žao…komaraca…heheheheeh…to je bio čisti gušt…ali nisam joj se usudila dati svoj prst, jer ona ima kao neke male zubiće…hehehehe…frka je ipak frka…hehehheeh…a baš mi je guba bila ta mesožderka…:)))

  11. edisa napisao:

    i ja sam buljila u biljke ali ne tako predano kao ti i naravno nijedna mi se nije povjerila…

  12. ria napisao:

    Meni su kuma i baka pričale da na Badnjak sve domaće životinje progovaraju ljudskim glasom i ogovaraju vlasnike. Jedan je navodno to htio čuti, pa se zavukao u štalu pod jasle, a ujutro ga našli izgaženog i mrtvog. Navodno to nitko ne smije od ljudi čuti i preživjeti. Ja sam davala psu fine komade kruha ili drugog jela i molila ga da me se sjeti na Badnjak, kad bude pričao s drugim životinjama.

  13. Vesna napisao:

    no adrijana nije ti bilo žao tih muha i ostalih buba… cccccccc da te čuje društvo za zaštitu životinja ha ha ha
     
    Bili smo djeca mi i šetali smo bosi djevojčica si bila ti sa cvijetom u kosi…otpjevao bi Kalember
     
     

  14. Unknown napisao:

    ..iskreno..ja nisam nikad razgovarala sa biljkama…heheheheh…
    …ali sam imala jednu mesožderku i baš mi je bio gušt hraniti je muhama, komarcima i ostalim bubama..hehehehe

  15. Never napisao:

    ja sam zaključila da biljke razgovaraju samo međusobno i da samnom neće razgovarati jer se boje mog oca…to je bio realan strah….ipak smo bili samo djeca…

Odgovori

