začarani krug…

Direktor kompanije poziva tajnicu i kaže joj: "Hajde, spremi se, idemo na nedjelju dana na službeni put u inozemstvo…"
Tajnica po povratku kući obavještava muža: "Dragi, moram sa šefom na službeni put na nedjelju dana, morat ćeš se sam brinuti o sebi…"
Muž obavještava svoju ljubavnicu: "Moja žena putuje na nedjelju dana, provest ćemo to vrijeme zajedno.."
Ljubavnica obavještava svog učenika kome daje instrukcije iz matematike:
"Bit ću vrlo zauzeta, imam puno posla i pauzirat ćemo nedjelju dana..:"
Učenik sav sretan obavještava svoga djedu: "Djedice moj, bit ću slobodan nedjelju dana i nemam instrukcije, jer mi je nastavnica zauzeta, hajde da idemo na pecanje…"
Djeda (direktor kompanije) ponovno zove svoju tajnicu: "Plan je promijenjen, moj unuk me moli da provedemo vrijeme zajedno. Putovat ćemo drugi put…"
Tajnica zove svoga muža: "Dragi, moj šef je zauzet, službeni put je odložen…"
Muž zove ljubavnicu: "Nećemo moći ove nedjelje, žena je odložila put…"
Ljubavnica zove učenika: "Nastave ce ipak biti kao i obično..!"
Učenik zove djedu: "Djedice, nastavnica je rekla da ce nastave biti kao i obično, ne mogu ti praviti društvo…"
Djeda zove svoju tajnicu: "Ne sekiraj se, ipak putujemo ove nedjelje. Spremaj stvari…"

 

P.S.  sad ti vidi kako su sve stvari u životu povezane i svaki naš i najmanji potez povlači nečiji potez…. i sve je nekako povezano htjeli mi to ili ne…možda ovo nije najbolji primjer..ali meni je baš simpatičan..

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na začarani krug…

  1. Gradski napisao:

    primio od dede

  2. Vesna napisao:

    dao ti deda

  3. Gradski napisao:

    ja sam učenik sa verters original bombonima

  4. Vesna napisao:

    mora da ga je stvarno iznenadila… hi hi hi

  5. Never napisao:

    jedna supruga iz okolice je  jednom prilikom odlučila ugodno iznenaditi muža na službenom  putu ……ono šta je bilo dalje je za …priča se….

  6. Vesna napisao:

    a svaki kraj je početak nečeg novog.. ha ha ha ha

  7. Unknown napisao:

    …meni se zavrtilo od ove sličkice…hehehehehehe
    …a svaka vrtnja ima svoj početak i kad tad kraj…

  8. Vesna napisao:

    vrti se dok netko ne kiksne.. ha ha ha
     
    a tajna je tajna

  9. nina napisao:

    ja sam tajnica sa tajnom

  10. edisa napisao:

    kolko se dugo to može vrtiti?

Odgovori

