jutarnji šokovi…

Da mi je netko pričao kakvo ću imati danas ujutro buđenje…rekla bi mu da se ne šali samnom. Dalke..6,00 netko zvoni na vratima.. ja trknem svog dragog da ide vidjeti tko je. U glavi mi odmah crna slika, da se nije nekome nešto desilo u susjedstvu… ne vidim drugog opravdanja. Ustao moj i ode otvoriti vrata i vraća se …a ja čujem još koraka po stepenicama… S vrata mi govori "za tebe je.. traži te netko".. mislim si tko je sad u ovo doba i to još traži mene… Izvukla sam se iz kreveta, a ono….. striček u plavom, sa plavom kovertom.. stoji u kuhinji… "Dobro jutro" kaže on meni… a ja si mislim…  a je mi dobro jutro, no uzvratim isto tako sa dobro jutro i pitam u čemu je problem, što se desilo… A on će meni da je iz područne stanice i da mi je slana pošta u dva navrata i vratila se na adresu i da su mi došli osobno uručiti poštu, usput i provjera adrese, jer su mislili da sam se odselila… Ajd preuzmem ja plavu kovertu, potpišem da sam  je uzela i čiko cajac ode…
Otvorim ja kovertu, a ono kazna za krivo parkiranje od prije par mjeseci i to u Ogulinu.. Moj me samo pogledao i onaj pogled kad točno znaš da je nekaj smuljao…. I sad objašnjava kako je došlo poštom  za krivo parkiranje.. i on je upisao moje podatke…  sad je došlo rješenje i kazna… u dva navrata je dolazila obavijest za preporučenu pošiljku, ali jednostavno je nisam stigla podići … da jesam… sad bi bila pošteđena jutarnjih šokova…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

13 odgovora na jutarnji šokovi…

  1. Tanja napisao:

    hehe… tebe bude u 6 ujutro… mene noću ganjaju s rotirkom… i onda kažu da naši dečki u plavom ništa ne rade! :)))

  2. Vesna napisao:

    nisam bila sama..😉

  3. TOPIK napisao:

    i nisi čovjeka ponudila kavom? :-)))

  4. Vesna napisao:

    ovaj put su bili za svaku pohvalu, čistam pristojni dečki

  5. Gradski napisao:

    jebote kak su dobri, po mene dođu oko pol šest i odvedu meprvi put sa 18, a zadnji put prije 2 mjeseca

  6. Vesna napisao:

    muškarci su vječita djeca.. nisam niti ja bolja, ljepo je biti djete

  7. ria napisao:

    Pa kad te nisu našli u uredovno vrijeme, mogli su si misliti da si doma u 6 ujutro. A što se muža tiče… eh, što sam starija, sve mi je jasnija ona tvrdnja da muški nikada ne odrastu.

  8. Vesna napisao:

    pranje bi bilo drastično..ima i boljih načina hi hi hi hi

  9. edisa napisao:

    svašta, a vidi ti kako se on dosjetio ali nemoj ići prati auto to je ipak prevelika kazna….

  10. Vesna napisao:

    slučajno mi je upala crvena čarapa u veš mašinu ha ha ha ha

  11. Never napisao:

    u šest u jutro…..hahaha….obojala bi mu bijeli veš u ružičasto….bar najdražu majicu…

  12. Vesna napisao:

    love na spavanju… ha ha ha, a ovaj moj…a kaj da mu kažem kad on vozi auto… a ja skupljam kaznene bodove..  no biti će propisno "kažnjen" radi šokova😉
     

  13. Unknown napisao:

    …mislim dakle…prestrašno…u 6 ujutro…heheheh…dobro da te nisu i priveli..kak su ažurni kad ne treba…grozno…
    …hehehehe..a zakonitom ćeš se već nekako dostojno "odužiti"…

Odgovori

