mala zelena..

Ovo nikako ne probavajte kod kuće. Dakle radi se o sljedećem. Ukoliko imate pramenove plave boje..i odete na kupanje u toplice i lijepo se brčkate u bazenu… nakon toga se tamo i tuširate i ajd uz sve to operete kosu i isperete naravno pod tušem.. Dođete kući i sad nema smisla ponovno prati kosu.. Dan poslije odete sa kolegicom u solarij, priprema za more inače izgorim ko rak, i lijepo provedete nekih 10 minuta u solariju… nakon toga obučete se i svežete kosu  i odete na kavu i na čašicu razgovora. Dođete kući date svojima večeru i lijepo s njima pričate o danu koji je prošao.. U jednom trenutku djete vas pogleda i kaže " Mama ima zelenu kosu!!" … pogleda i moj i ustvrdi isto…odem do ogledala i vidi vraga…plavi pramenovi postali su lijepe svijetlo zelenkaste boje…. Kako? Žašto? Uzela ja telefon u ruke i zovem svoju frizerku, inače smo frendice od djetinjstva, i kažem joj što mi se desilo…. Pita normalno jesam li što stavljala na kosu…. Čim sam je prala…gdje sam bila.. Ispričam joj cijelu priču… a ona s druge strane slušalice.. Staniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  "Kosu si oprala u toplicama?".. I dobila je od mene potvrdan odgovor. "To je to, klor i solarij nema sad nikakvog farbanja..isprati će se sama malo po malo…"
 
Sad lijepo imam svijetlo zelenkaste pramenove, koji su se tako ravnomjerno  rasporedili kao da je tako ofarbano… malo me čudno pogledavaju na cesti, al baš je fora, takvu kosu nema nitko… Eto ukoliko niste ljubitelj zelenkaste boje i ovakvih neočekivanih promjena nikako to ne probavajte…
 
E sad..ako se ovo ne ispere u dogledno vrijeme sljedi šišanje i promjena boje kose..ali o tome ću razmišljati nakon godišnjeg..a na odmoru ću glumiti vanzemaljca…
 
 
Evo Adrijana slikano je mobom..
 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

17 odgovora na mala zelena..

  1. Nat napisao:

    jednom sam bila narancasta… bila sam crvenokosa, pa htjela biti malo plavusa, pa zavrsila u nijansi svjeze mrkve… zbilja, sto mozes? osim osmjeh i stav: originalna sam, avanturist i upravo sam takvu nijansu htjela.

  2. Vesna napisao:

    tako je ružo, mada što više gledam sve mi seviše, silom prilike sviđa ha ha ha
     
    ria u ovima smo bili dva puta i svaki put nekakva neprilika..ove godine me Topusko više neće vidjeti

  3. ria napisao:

    Ženo, tebe nezgode na toplicama baš idu… A da ih se malo okaneš? Za svoje dobro?

  4. Never napisao:

    ovo je ozbiljno….ma , nema veze…još uvijek ako ne uspije s rajčicom   možeš tvrditi da si baš tako htjela….i ko može tvrditi suprotno…

  5. Vesna napisao:

    tebi bi bilo super i da mi je kosa otpala😉
     
    nisam…ovak sam ispala 100% prirodna… ha ha ha
    baš ću probati

  6. TOPIK napisao:

    ak imaš doma probaj…a nisam ti rekla jer sam mislila da si prirodna plavuša🙂

  7. marko napisao:

    baš je cool…….. , zbilja
    pozzzzzzzzzzz………….😉

  8. Vesna napisao:

    sad mi to kažeš da pozelene….sad je kasno 😉
    sok od rajčice? nisam za to još čula

  9. TOPIK napisao:

    ja znam da plavi pramenovi pozelene od klora zato ne idem na bazen, ali isto tako sam negdje pročitala da se to ukloni običnim sokom od rajčice

  10. Vesna napisao:

    opet smišljaš gluposti😉

  11. old_skul napisao:

    hahahaha…. opet neka spacka…. prikupljaju se polako materijali za novi udar na tebe hihi vražji taj dečec ;)))

  12. Vesna napisao:

    pravilno se rasporedili.. ha ha ha
    ovo je slikano u zatvorenom..na suncu malkoc jače blješčiju.. ha ha

  13. Unknown napisao:

    ..pa nije to tak jako…taman da podigne ljetnu atmosferu…
    …hvala…hehehehhe
    …mogla bih ja još nešto poželjeti …možda…hehehehehe

  14. Vesna napisao:

    kod kuće imamo vodu iz vodovoda..a ona nema toliko klora ima tonu kamenca
    ma ne sekiram se ja zbog toga ima i gorih stvari.. ha ha ha

  15. edisa napisao:

    hahaha baš mi je smiješno
    može ti se to desiti i kod kuće ako vodu previše hlorišu
    šta te briga i Madoni se to desilo …
     

  16. Vesna napisao:

    na poslu sam rekla da sam pozelenila od muke i da je krajnje vrijeme da idem na odmor ha ha ha ha

  17. Unknown napisao:

    …hehehehe…zgodno…jako zgodno…da mi te vidjeti…heheheeh
    …tebi se u zadnje vrijeme dešavaju neke čudne stvari…em policija u 6 ujutro na vratima…em si sad pozelenila…
    …ma bitno je da se ti ipak držiš…
    ….jutroooo vanzemaljko

Odgovori

