misao..

 

 

 

"Odrastao čovjek mora pisati da se oslobodi otrova

koji se u njemu nagomilao jer nije živio onako kako bi

morao. Kad bi čovjek bio dovoljno hrabar da živi ono u

što vjeruje, ne bi nikad zapisao ni jednu jedinu riječ.”

Henry Miller

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

13 odgovora na misao..

  1. Vesna napisao:

    na papiru…. u posljednje vrijeme tipkam..skoro da i ne pamtim kada sam baš pisala nešto na papiu…..onako nalifperom…

  2. ria napisao:

    Nema bolje terpije, nego ispucati sve na papiru, pa makar i virtualnom. To za one stvari koje je pametnije da prešutim, pa negdje moraju izaći. Inače, ako su djeca ili muž u pitanju, draže mi je urlanje.

  3. Vesna napisao:

    i ja isto volim napraviti krš lom
     
    gubitak dragih osoba uvijek ne nekako lakše preživjeti uz pisanje….izbaciti iz sebe na papir ono što teško prođe preko usana

  4. ana napisao:

    Ovo je živa istina. Inače, meni je pisanje ventil za sve. Bila sam curica u 6. osnovne, kada mi je umrla baka. Onda sam napisala svoju prvu pjesmicu:…..
     
    Iz pera mi istječe tuga,
    U srcu tiša se bol.
    Jedna suza je kapnula
    na stari bakin stol.

  5. edisa napisao:

    obožavam lomiti stvari

  6. Unknown napisao:

    ..hahahahahaahah..je, je…hahahaha

  7. Vesna napisao:

    jedan tanjur manje više, osjećaj je nenadmašiv, za sve ostalo imate master kard… ha ha ha ha

  8. Unknown napisao:

    ..ali ti to poslije fali…pa si tada još više ljuta…heheheheeh

  9. Vesna napisao:

    ima i onaj način razbiješ nešto, onako sa puno žara….užmeš metlicu i počistiš..
    jutro

  10. Unknown napisao:

    ..odeš u šumu, zagrliš drvo i urlaš…još jedan zgodan način izbacivanja negativne energije,osim pisanja…
    …jutrooo

  11. Vesna napisao:

    papir podnosi sve
    dobro jutro

  12. Never napisao:

    a i sve što se dešava oko nas rezultira nekakvim unutarnjim konfliktima  koje povremeno treba izbaciti i kolko tolko makar sam sebi razjasniti….dobro jutro….

  13. Zlatko napisao:

    Naša negativna energija koju skupljamo od svuda treba se isprazniti olovka pomaže tu da se na papiru ispraznimo ali nikada se isprazniti nečemo te energije od koje bih nekada mogao vrištat jedino sa vjernim prijateljom ispucati se možemo do kraja. I za ovaj misao ti hvala, prijateljice prava.

Odgovori

