junačina…

Moram se pohvaliti svojim malim junakom. Danas je bio kod zubara. Nije to prvi susret s njim. Prvi je bio sa 4 godine..odveli smo ga tek toliko da se upozna sa svim onim instrumenitma, stolicom…zubarom. Vodila sam ga svakih 6 mjeseci na kontrolu…nije do sada imao niti jedan pokvareni zubić. Neki dan sam uočila malie karijese na gornjim kutnjacima i mislim si …idemo lagano kod zubara dok to nije uzelo maha… Kad je tako mali karijes nema tu što previše boljeti. I stvarno… podnio je to junački.. i sad ima plavu plombicu.. Imaju plombe u bojama..i već razmišlja koje boje će biti sljedeća..
Frendica mi se znala podsmijevati kada sam joj tako znala spomenuti da idem s djetetom kod zubara na kontrolu… kao maltretiram dijete i liječim se na njemu… a svi ti odlasci bili su samo sa jednom svrhom….da se oslobodi bilo kakvog straha od svih onih čudnih stvari koje se tamo mogu pronaći. Uspjela sam u tome…prvi popravak zuba prošao je bez problema, bez suza, bez vriske…imao je širom otvorene oči i pratio što se dešava…najveći problem mu je bio koju boju izabrati….

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na junačina…

  1. Vesna napisao:

    Edisa mlječni zubići se popravljaju …obično od flašise oni prednji znaju istrunuti ali pokušaj to izbjeći..odvedi ga kod zubara sad mu je 3 godina ako se ne varam tek toliko da se upozna sa svim što se tamo nalazi..kasnije će biti puno lakše kad se oslobodi straha..a vaditi mlječne zube nema potrebe..ispadnu sami i djeca ih obično sama povade..moj je do sada ostao bez 6 komada

  2. edisa napisao:

    E dobro da si otvorila ovu temu ,jer meni kao mlađoj mami treba koji savjet a za početak ću odvesti malca na kont. jer još nisam bila a da pravo kažem nisam ni znala da se mliječni zubići liječe.Ovdje se čeka da istrune i dijete pije lijekove i trpi bol dok ne bude vrijeme za vaditi ga .Ozbiljno vam kažem , neki naši rođaci imaju manju djecu i tako rade jer zubar ne želi da prerano djetetu izvadi zub.

  3. Vesna napisao:

    moj ide redovito kod zubara i ima , čime se ja ne mogu pokvaliti, odličnu kvalitetu zuba

  4. Unknown napisao:

    …mi smo rano krenuli kod zubara …već sa dvije godine smo otišli prvi put…tako da nemamo sad nikakvih problema…kontrole su redovne ,a to i je najbitnije jer ako se nešto dešava uvijek se stigne reagirati na vrijeme…to nam je sad već čista rutina…sva sreća pa su im i zubići ok..nema karijesa..svi zubići koji su im ispali(mliječni mislim) sve su si to oni sami povadili…tu i tamo koji malo naraste ukrivo..no  to će se riješiti aparatićima…
    …ali se zato bigblue boji zubara ko samog vraga, hehehehe…i isto sve radi pod injekcijom…

  5. Vesna napisao:

    mi smo pregrmili taj prvi popravak… i čini mi se da niti u buduće neće biti problema

  6. Never napisao:

    ja nemam problema sa odlascima zubaru s djecom…obavili to bez ikakve buke….isto sam ih prvo vodila samo na kontrole , tek toliko da se upoznaju   ali zato zakoniti je ( ne možeš vjerovat ) prvi i jedini mali karijes dobio tek  u 32 godine….e to je bila    drama….sada isto kaže da ga nešto pika na tom istom zubu…al dok ga ja ne naručim i pošaljem…vjerojatno zjedno s dječacima….ništ od odlaska zubaru…

  7. Vesna napisao:

    Ria poučena vlastitim iskustvom..mene su moji odveli prvi puta kad savm imala već karijes koji je uzeo maha…i taj prvi put usjekao mi se u sječanje i obilježio moje negativno iskustvo..i dan danas moja zubarka zna da ako nešto treba popraviti..bez inekcije nema šanse da otvorim usta…

  8. ria napisao:

    Mi smo malo prekasno krenuli i bilo je frke. Pogotovo s Juniorkom. Koliko god oštra i autoritativna bila, nisam je mogla natjerati da odsjedi na miru. Sada se to poravilo, pa idu sami. Mi ih čekamo izvan ambulante. Svejedno, trebali smo početi ranije. Dobro da si pametnija!

  9. Vesna napisao:

    ove su na mlječnim zubima..ali ako oni pravi budu kvalitete kao ovi bit će super…

  10. TOPIK napisao:

    ondak dobro, neka mu to budu i jedine🙂

  11. Vesna napisao:

    ima još jedan mali karijes, zato razmišlja..na oba kutnjaka nekako su se u isto vrijeme pojavili..

  12. TOPIK napisao:

    bolje mu je da ne razmišlja o sljedećoj plombi, nek se trudi ne dobiti nijednu :-)ali treba tako, ljudi, djeca i vodeni gnjusovi ne bi trebali imati strah od zubara

Odgovori

