veselica

Zadnja dva dana protekla su u pripremama za svadbu. Ženio se sin moje kolegice koja je nekih 10-ak godina starija od mene i kako to već biva kod nas..vraća se posuđeno. Tj. kad god se kod nas nešto slavilo ona je bila tu za pomoć, od nošenja na stolove, pripreme hrane, pranja tone suđe…i svih onih sitnica kad ne možeš sve obaviti sam. Tako sam ja u četvrtak pomagala oko primpreme svog suđa, hrane, kolaća..kićenja ..hrpetine balona..a jučer…moja briga je bila da sve sa hranom funkcionira…da gosti koji su došli kod mladenca svi budu smješteni, počašćeni..da nikome ništa ne nedostaje kad su u pitanju hrana i piće. Naradila sam se propisno… ali nije mi žao, uživala sam u tome. Odmorila sam tek kad sam sjela u sali na svoje mjesto..a onda…onda smo se propisno naplesali. Bili smo do nekih 2 sata..obzirom da je mali padao s nogu, a i ovaj moj danas radi.

Evo par slikica..kako to već biva..u svoj toj strci zaboravila sam napuniti bateriju za fotić tako da je zamro kad je bilo najbolje..no što je tu je.

 

   

 

    

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na veselica

  1. Vesna napisao:

    mi smo se oporavili obzirom da je bila u petak, u subotu smo bili tamo na ručku i cijela nedjelja za odmor

  2. Never napisao:

    posljedice su da se nisam naspavala i još me jutros sin zove da ga vozim na informatiku jel ljeva ko iz kabla ,a mi smo malo dalje od škole….dođemo jedva do tamo da bi on ustanovio da nema sate prva dva nego zadnja dva….zadavit sam ga htjela….

  3. Gradski napisao:

    bar si nisu sjebali vikend

  4. Vesna napisao:

    kaj se nisi javila da ideš i Zg mogli smo se naći na kavici

  5. Kapljica napisao:

    i ja sam bila sinoć u Zgb u svatovima, ali ne u tim.

  6. Vesna napisao:

    ak je dobro nije važan dan
     
    znači ružo i vama je bilo veselo
     
    čekala sam u zasjedi da izađu iz crkve ha ah ah da ulovim sliku
     
    koka užas je kaj sutra moram na posao

  7. nina napisao:

    užas

  8. edisa napisao:

    i kod nas se ženi kad ko želi i može
    ova zadnja slika je pravo lijepa ispala , kao za razglednicu
    dobro jutro…

  9. Never napisao:

    i ja oženila nećaka jučer….u stvari oženio se sam , al smo cijeli tjedan pripremali ,kakav je red…..bilo veselo….došli doma oko četiri i sada odmaramo do ručka…..

  10. Adrijana napisao:

    …petak, subota sve ti to dođe na kraju na isto…
    …zgodna mlada…
    …noćica…

  11. Vesna napisao:

    Kod nas je postalo normalno da budu i petkom, obzirom da nema puno velikih sala a mladenaca kao u prići. Da bi bila u subotu potrebno je rezervirati salu i po godinu dana unaprijed..a ovako za petak se nađe mjesta.

  12. ria napisao:

    Kod nas se baš ne dešavaju svadbe petkom. Ima to neko praznovjerje s kojim sam upoznata pred svoje vjenčanje (mi smo se u petak vjenčali kod matičara samo s kumovima, a onda smo u subotu obavili crkveno vjenčanje i sve ostalo kako treba, tada se još moralo oboje) kako je "svaki petak loš početak". A onda još i kako ne valja imati žuto cvijeće u buketima, jer simbolizira i priziva ljubomoru u braku… itd. itd.

Odgovori

