:-((

Polako odmiču i posljednji sati odmora. Sutra ujutro ranom zorom na posao i sve po starom. Muka mi je kad se sjetim da moram obući nešto drugo osim kratkih hlača i trenirke. Jedino je u svemu pozitivno to da je zahladilo i da mi je lakše podnijeti činjenicu da sam cijeli dan u zatvorenom. Kako to vrijeme leti…imam osjećaj da sam jučer krenula na godišnji, a ne da je prošlo već tri tjedna.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

14 odgovora na :-((

  1. Vesna napisao:

    znaš Ria razmišljala sam malo..ti imaš manje više sve u bašći..a ja…što god mi treba trk na plac..na betonu ništa ne rasta, a hrana iz dana u dan sve skuplja,,,sve je do dvosjekli mač… ono što ja zaradim ode manje više sve na guzicu..

  2. Vesna napisao:

    Drago mi je zbog tebe

  3. ria napisao:

    Idem raditi idućih 5 dana. Bogu hvala, malo promijene. Jest da me pred kućom čeka još jedno 12m3 drva za rezanje, na bašći još pola gredice cikle, ali po ovoj kiši ionako ništa od toga ne bi napravila. A i bit će nešto kunica više na računu krajem mjeca na koje nisam računala, s obzirom da sam već bila pozivana ovaj mjesec. :-))

  4. Vesna napisao:

    mi smo upalili klimu za ovo prelazno razdoblje..ali ak se ovako nastavi palimo grijanje
     
    onaj tko žmiri
     
    vjerujem ria da bez posla dosadi, kad sam bila na porodiljskom onih godinu dana jedva sam dočekala da se vratim na posa već sam bila lagano luda od svega

  5. ria napisao:

    Kažu da sve što je lijepo kratko traje.
    Biti bez posla je lijepo i ugodno nekih 6 mjeseci, možda do godine dana. Nakon toga, vjeruj mi, dosadi i to. Možda nije neka utjeha, a možda i je

  6. nina napisao:

    tko broji?

  7. edisa napisao:

    i kod nas konačno pode kiša ali da će biti ovoliko hladno hm ..čak smo morali i da naložimo da se zagrijemo a još prekjuče sam se kuhala od vrućine..

  8. Vesna napisao:

    ja evo pokušavam poloviti konce…a osječam se kao da sam pala s marsa

  9. Never napisao:

    ja se već ufurala u posao….godišnji kao da je bio nekada davno….a još i zakišilo danas….

  10. Vesna napisao:

    to me čeka sljedeće jeseni..

  11. Kapljica napisao:

    kad ti mali krene u školu, morat ćeš na godišnji ranije pa će ti i ranije završiti🙂

  12. Adrijana napisao:

    …a niš vadi sklizaljke…i skafander..ak padneš da manje boli…heheheh

  13. Vesna napisao:

    ma lako ću ja s pingvinima, nego kako je krenulo moglo bi do jutra biti i leda ..ha ha ha ha
     

  14. Adrijana napisao:

    …ma vrijeme proleti za tren…i opet sve po starom…do neke nove prilike…
    …kad ideš ujutro pazi da te koji pingvin ne pogodi..u niskom su letu…traže čaj…za zagrijavanje…kak je zahladilo…heheheheh
    …nooć

Odgovori

