persone..

Sjetila se ja tebe Ria prošli tjedan i ajd da napišem o čemu se radi. Spominjala si jednom prilikom onu svoju rodbinu koja dođe kod tebe i očekuje da svi oko njih plešu i ispunjavaju njihove želje. Tako i moja kolegica ima, tj. njen muž ima sestričnu u Kanadi. Ona i njena mama bile su na svadbi, a i sve dane prije dok se pripremalo jelo. Persone sve pitaju što bi mogle pomoći, a mole Boga da nitko ništa ne nađe za njih, stopile se sa trosjedom i ne mrdaju… Duda mi je još rekla, moja kolegica.."ma pusti ih i onako će samo nešto slupati po kuhinji koliko su spretne"… ja ću tome nadodati da svaka od njih ima po stotku i još koju deseticu kila..pa jedva prođu po kuhinji kad je gužva da za nešto ne zapnu. No kako to već biva nije mi vrag dao mira.. i kako sam rezala mrkvu za francusku.. pita mlađa od njih jel treba što pomoći…a ja ću …naravno da treba evo sad ću ja tebi dati posla…Odem u špajzu po krastavce..dvije tegle od po 5 kila i ponesem mali nožić i daskicu i dam joj da to izreže za salatu… pokazala sam joj kako sitno treba biti narezano. Zgražala se … kao tako sitno..fujjjjjjjj ona ne jede hranu koja je tako sitno nasjeckana i ne zna što je..hranu treba žvakati…ali prihvatila se posla.. Uletila je i starija sa pitanjem jel treba pomoć… treba..njoj sam dala krumpir da oguli i nasjecka.. i od nje isti komentar..fujjjjjjj hrana se mora žvakati… Mislim si ja samo vi brundajte. Kolegica se samo smješkala sa strane….ježi ga meni nisu nitko i ništa..pa ako zamjere tom što kažem, nije me briga i drugima sam dala posla i nitko se nije ljutio. Potrajalo je to rezuckanje.. i napokon pomješala ja sve te sastojke..probam..malo još soli..i sad zovem  njih dvije da probaju sad kad je gotovo.. Probaju one svaka po jednu žlicu..pa još jednu..još jednu (mogla sam zdjelicu dobru napuniti) sve se oblizuju..  I ajd spremile Duda i ja tu francusku u dva manja vanjgla tako da stanu u frižider.. i ostalo je još za jednu zdjelicu..kad li mlađa persona pita.." može se to počistit?"… može ..kažem joj… i uzme ona žlicu i zdjeletinu, šniturinu kruha i udri po francuskoj koja je ostala… Eto toliko o tome koliko je to fujjjjjjj i kako one vole samo velike komade hrane koji se žvaču.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na persone..

  1. Vesna napisao:

    nemam niti ja takvih persona..ove dvije su prijateljičine, ali tako nešto još nisam doživjela..da ne netko tako ponaša

  2. Adrijana napisao:

    …hehehehe…a nije ni vama lako sa svojtom i rođacima….
    …sva sreća pa moji svi žive u Hrvatskoj,pa kad dođu nisu toliko željni i objesni…heheheheheh

  3. Vesna napisao:

    ma koje dijete ne voli te gluposti da mi je znati
     
    viš to nisam pomislila ha ha ha pa ta skoro četvrtina kruha je je u komadu
     
    moš misliti kako žive d zraka cijelo vrijee grickaju  ha ha ha
     
    to se tako kaže
     
    u bočicu kole …e to je pravi izvor zdravlja
     
    ja volim sitno nasjeckati za francusku

  4. edisa napisao:

    ja volim sitno sjeckano jer nemam kad žvakati

  5. ria napisao:

    Tako i naši nisu voljeli koješta. Da ne spominjem kako su se zgražali na količine koje mi možemo smlatiti, pogotovo ako je u pitanju roštilj. Oni jedu po malo. Za stolom. Poslije se nastave zavlačiti u frižider i jesti samo meso bez ičega, kao, to je pristojnije(?!).
    A onda jedne godine dvije kćeri odu ranije kući (nisu dobile godišnjeg koliko roditelji) i prvo kažu da su bile u trgovini delikatesama i kupile 20 dag kulena (moš\’ mislit\’ što je to kulen na Australskoj klimi!) i pljunile za to poveću svoticu dolara. Onda je njihova brižna majka podviknula na mog starog: Šta si mi od dice napravija, sad jedu samo kulen! Prije ga ne bi ni pomirisale!
    To što imaju obline, Bože moj, nije od jela. To je od toga jer piju samo kolu i jedu uglavnom fast food (ali malo! :-)). Srednja, kad je bila 3 godine imala je groblje u ustima, svi mliječni zubići crne nakupine oko desni, jer im je mati još odmalena umjesto čaja ili vode u bočicu sipala kolu. No, TO je sigurno pametan način ishrane! A ne kao mi… Fuj na nas!
     

  6. nina napisao:

    samo imaju krupne kosti

  7. Zlatko napisao:

    Samo ču se nadovezati na tvoje riječi takve osobe obično još dodaju da one nejedu uopće puno samo im se sve primi he…heeee.
    A kile su im od teškoga zraka.
    Najslađe je jesti kad drugi napravi, zato one brondaju kad treba raditi ipak je slađe na gotovo.
    Pozdrav.
     

  8. Kapljica napisao:

    pa žvakala je kruh hehehehe

  9. Never napisao:

    to me podsjetilo na jednu mamu čije dijete povremeno dolazi kod mog mlađeg sina na igranje….ne voli čips , ne voli čokoladu , kokice , grice……bla bla bla….škrtica jedna…..mali maže sve u šesnaest i sve mu je fino i još pita jel ima još i jel neću reći mami….

Odgovori

