poslovna molitva..

Daj mi smirenosti da prihvatim stvari koje ne mogu promijeniti,
Hrabrosti da promijenim stvari koje ne mogu prihvatiti
I mudrosti da sakrijem tijela onih koje sam danas morao ubiti jer su
me raspizdili.

Takodjer, pomozi mi da pazim čije ću prste danas gaziti jer oni mogu
biti povezani s guzicama koje ću sutra možda morati ljubiti.

Pomozi mi da uvijek dajem 100% na poslu:
12% ponedjeljkom
23% utorkom
40% srijedom
20% četvrtkom
5% petkom

Kad imam stvarno loš dan
I kad mi se čini da me svi samo žele raspizditi,
Pomozi mi da ne zaboravim da su potrebna čak 42 mišića da se namrštim,
a samo 4 da im pokažem srednji prst.

Amen!

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na poslovna molitva..

  1. Kapljica napisao:

    ja se molim za samokontrolu da na poslu ne bih nekoga razvalila preko labrta. A inače im kažem da ću ih izvrijeđati koliko mi to zakon dozvoljava.

  2. Vesna napisao:

    a koka što možeš mlatiti jezikom….

  3. Zlatko napisao:

    Reči ču samo bez komentara????
     
    Pozdrav!!

  4. edisa napisao:

    dobro veče
    srednjak kao neizbježno sredstvo sporazumjevanja nabrijanih strana

  5. nina napisao:

    nisam vješta s prstima koliko sa jezikom

  6. Never napisao:

    ovo  moram zapamtiti….

  7. Vesna napisao:

    nego da jesam, i to sve iz razloga da se sjetim upotrijebiti 4 mišića a ne 42 .. ha ha ha
    dobro jutro

  8. Adrijana napisao:

    …dobro ti jutrooo…danas si se nešto rano počela moliti…heheheheeh

Odgovori

