nepromišljenost…

Zamislila sam se malo danas..napravila sam glupost o kojoj tek sada razmišljam i mislim si …a jesi glupa…no što je tu je. Od jutra je dan bio nabrijan sa kojekakvim  zahtjevima i poslovima koji su se samo nizali i kad sam oko 4 pomislila da je gotovo..a ne, još jedna statistika treba i ajd dovrši i to. Dođem kući oko pola 6… usput pokupim malog kod prijateljice (ona je išla u vrtić po njega) , i otvorim frižider ..treba nešto napraviti na brzinu za jesti..u 7 je vožnja.. Bilo je karfiola..i ajd super napravim varivo  na brzinu.. malo mrkvice, malo krumpirića..malo karfiola, noklice… malo meseka i večera za 5. U 6,20 zvoni mob..zove moj…ne stigne do pola 7 kući nešto se zakompliciralo doći će oko 10 -11.. što sad..zovi instruktora…ili odgoditi vožnju ili mali ide sa mnom.. Dogovorim da idem s njim.. mislim si ovo je prvi put da ja vozim svog malog u autu i ko za vraga cijelo vrijeme mi se motaju slike Edisinog unosa.. ali sve je prošlo super..  oko 8,30 došli smo kući. Već sam bila lagano umorna od svega …i sad slijedi večera.. dam malom jesti…ali ne frkće nosom, ne bi on to , on bi nešto drugo, i sad ne budi mi teško dam mu što je tražio…ali ne sad ne bi ni to ….tu mi se čaša prelila.. Rekla sam mu da ne mora jesti i ako misli zezati da može komotno spakirati svoje stvari i ići tamo gdje to može raditi. Pita on mene "a di mi je torba?"… uzmem torbu iz ormara i dam mu.. I sad…vidim ja suze u okama..ali mali bik tvrdoglavi uzeo torbu i trpa on igračke… a meni srce na dva djela i mislim si a jesi glupača..ali šutim i čekam da vidim do kud to ide. Uzeo je piđamu…gura je u torbu, medu za spavanje…zatvorio torbu i stoji pred vratima…. Pogleda me onako suznim očima..i kaže "mama… ja ne bi išao nikuda… volim te.." I što da radiš, zagrlim ga i poljubim ..i vratim mu večeru za stol..i sad je jeo bez problema.. okupala sam ga..spremila u krevet, pročitala priču, dala pusu za laku noć i zaspao je kao mala beba.  Mislim si sad ovako hladne glave..što bi napravila da je primio za tu kvaku i izašao van? Ne znam..stvarno sam postupila nepromišljeno..

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

14 odgovora na nepromišljenost…

  1. Kapljica napisao:

    slažem se sa Zlatkom, uvijek treba plesati kako djeca sviraju.

  2. nina napisao:

    jeo je moj bolonjez i zato zna kaj je vrhunska splačina

  3. Vesna napisao:

    ma lako je meni sa mojim..njemu kažem nije restoran što je na stolu to je za jesti, poljubi ili ostavi, mene nije ni to dočekalo.. ajd  baš m drago da još radiš..bit će neplanirane zarade, a kad uloviš vremena već ćeš napisati bisere🙂
     
    dan ljeve noge, dobra provala, morati ću ja nešto slično uvesti
     
    nisam mu rekla da se gubi van iz kuće…nego da izabere što će.. jer nemožeš dozvoliti niti da sve bude po njihovom, gdje si onda, popnu ti se na glavu i kasnije i izgubiš autoritet. ta situacija koju si naveo ..sve se bojim da ima i podosta ostalih svari koje nisu spomenute kad je mali pobjegao od kuće..ili se varam

  4. Zlatko napisao:

    ne bi se složio sa time da je dobro tako malome dijetetu reći da ide van.
    Reći ču vam da sam imao kolegu koji je samnom išao u osnovnu da mu je jednom sličnom situacijom mama rekla kad je imao samo osam ipol godina da se gubi iz kuće ako mu se ne sviđa što mu se daje i pruža.
    Prijatelj je sutradan jednostavno nestao kad se mislilo da je sve zaboravljeno i on je pobjegao iz kuće u šumu u jednu čeku za lovce i tamo se skrivao puna četiri dana dok ga ondašnja milicija nije pronašla, a on je poneo iz kuče hrane i petrolejsku lampu i svog psa.
    Ovo vam kažem jer pojedina djeca neki put drže u sebi neka razmišljanja zato oprezno s malom djecom.
    Sa večom djecom se može tako razgovarati ali malu je dovoljno kazniti, ili nešto zabraniti.
    Pozdrav svima.

  5. Never napisao:

    roditeljstvo se uči kao i odrastanje…taman kad pomislim da je sve sjelo na svoje mjesto dječaci me nečim iznenade….čak i kad pogriješim , pa to popravljam razgovorom vidim da me razumiju čak  i onda kad ni sama sebe ne razumijem….zaključila sam da mi je jednostavnije reći da sam danas nervozna ili mi je nešto diglo tlak nego se otresati na njih…..jednostavno objavim da je danas dan lijeve noge……onda nitko  ne ispašta…..a mene i tako prođe….

  6. ria napisao:

    A šta… Ja imam milion pričica gdje sam "plesala" po rubu, ali sam ih sve dotjerala u red. I muža koji nije htio jesti mahune i ponašao se kao pravi jedinac za koješta, a i klince. Mora shvatiti čija je zadnja. Posve se slažem s Adrijanom, da se i uhvatio za kvaku, samo bi ga lijepo vratila nazad. Ja, kakva jesam, sigurno bih ga pitala kuda da ga odvezem. Ne da bi, samo bi me zanimalo gdje on misli da je bolje nego doma. Ništa se ne sekriaj… Idući tjedan sam u 2. (zamisli, još radim!), ali ću naći vremena da napišem svoje provale, pa će ti biti lakše. Mislit ćeš da si Majka Terezija nakon mene😉

  7. Adrijana napisao:

    …kad su dobri temelji…mislim da tada ne bi smjelo biti velikih problema….a i da je sve idealno nebi valjalo…

  8. Vesna napisao:

    porazgovarali smo o tome i ovako, za sada se može s njim razgovarati..samo na brzinu odraste,a ako nastavi biti tako svojeglav i tvrdoglav.uhhhh neće biti lako.

  9. Adrijana napisao:

    …ja ne vidim problem u tome što si napravila…rekla si svoje,ti si ipak mama, a na njemu je bilo da odluči što će…i naravno da iako je još mali ipak je shvatio da je s mamom najbolje i najsigurnije…bar za sada…
    …da je primio za kvaku,vratila bi ga u stan , sjeli bi i porazgovarali i sve bi bilo ok…kao što i je…sa djecom treba puno razgovarati ali i držati se svojih zadanih granica…nije uvijek lako…ali…
     

  10. Vesna napisao:

    jesam li trebala…tko zna možda jesam možda nisam, ali da jesam daješ mu samo prostora da te vuče za nos..a ovako ne znam, možda se nešto tim postupkom postiglo možda nije, vrijeme će pokazati
     
    i kod tebe je jeo onaj bolonjez

  11. nina napisao:

    cilj opravdava sredstvopojeo je tu splačinu ipak

  12. edisa napisao:

    kome se to nije desilo?najteže je razlučiti gdje treba popustiti a gdje ne ..naš mali je sinoć isto imao neke svoje bubice zbog kojih smo morali spavati na nerasklopljenom krevetu , jednostavno nije dao da se napravi i popustili smo mu , ja sam mu govorila da će cijelu noć padati na pod , što je i bilo , i jutros mu je bilo žao kad sam mu rekla da me bole leđa a i sjeća se da je padao s ugla …šta će biti večeras ostaje mi da vidim !?
    jesam li trebala popustiti ili ne , to je vječno pitanje ???
    dobro ti jutro

  13. Vesna napisao:

    znam da jesam, a nisam niti očekivala takvu reakciju od njega..mada moj zna reći pokazujući na njega..pogledaj se..isti ti..tvrdoglav ko mala mazga..

  14. Zlatko napisao:

    Samo ču potvrditi tvoj odgovor da postupila si totalno ne promišljeno jer nije te mali prvi izfrutrirao več posao pa je djete došlo kao žrtvenik dobro je ispravila si grešku i nema sad što bih bilo kad bi bilo bitno je da je dobro završilo.
    Pozdrav.

Odgovori

