grad bez ljubavi…

 

grad bez ljubavi
sumrak ideja
loše vibracije
u mojoj glavi
dolje na ulici
koraci u tami
mozgovne vijuge
šeću svoje pse

stajao sam predugo
na tramvajskoj stanici
zagrljeni parovi
u gomili snova
briga me frajeri
za vaše reklame
ovuda su prolazili
i drugi prije vas

pljunuo sam magazine
propagandu
zlatouste novine
pljunuo sam dupelisce
preko cijele stranice

 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

7 odgovora na grad bez ljubavi…

  1. Vesna napisao:

    a ježi ga edisa izbor je tvoj
    jutro

  2. Vesna napisao:

    pa što cu ja u svemu tome htio bi da znam

  3. edisa napisao:

    moja je sudbina da ne samo da radim i vikendom nego i za praznike
    dobro ti jutro

  4. nina napisao:

    kažu ukus je karaktera karakter sudbina

  5. Vesna napisao:

    moja je tj su sve Azrine
    jutro

  6. Adrijana napisao:

    ..moja kultna je… lijepe žene prolaze kroz grad…savršena
    ….jutrooo

  7. Never napisao:

    gospodar samoće….umjesto komentara…..ona vuce moje nitiona cini moje snedok ja listam stare novineona bjezi od dosadeuspjela je da se smiriodlazi nekud nasamoa ja mastam zatvorenih ocijuu mislima je pratimona vuce moje nitiona je hladna i dalekakao gospodar samoceigra se osjecajimaona zna da je gledamodlazi nekud nasamoa ja mastam zatvorenih ocijuu mislima je pratim

Odgovori

