ljetni raspust

Kad daš klincima zadatak da napišu kako su proveli praznike..dobiješ i jedan ovakav sastavak, pa se ti sad misli…nema  laganja i umotavanja u papir, ravno u glavu

KAKO SAM PROVEO LJETNI RASPUST…

Ove sam godine proveo ga s obiteljom na moru. Ja, sestra i burazer. I babo i majka. Isto. Ja sam išo svako jutro sam pohljeb a babo je se napijo popodne po najgorem želopeku.
Jedno dva dana nisam is’o na plažu jer sam se od nečeg osuo. Drugi dan mora babo je slomijo majku pred narodom. Niko se ni okreno nije. Takav je narod. Majka je govorila nama djeci daće dajdža Denis slomiti baba kad se vratimo. Dajdža Denis je samim tim majkin brat. On je musliman ko i mi.
Zaljubio sam se. U Sandru: Ona je polapola. Majki nije bilo pravo. U vezi toga. Sandra je odlična u skoli. Ima velke plave oči. Kad me poljubila zamantalo mi se.
Seka se ubola na ježa. Vriskala je dva sata. Kad smo je odveli doktoru on je reko da nije jež nego srca. Noga joj se zagnojila. Pa smo morali nazad. Ja sam se jedino obradovo tome što če dajdža Denis slomiti babu. Jer dosta je više bilo. Njegovog… Pekšinluka.
Kad smo došli kući dajdža je došo da se pozdravimo jer on je se vraćo nazad u Ameriku. Majka mu nije rekla ništa za babu. Meni je zaprijetila da šutim. Neće kaže da se dušmani raduju. Neće ni da se dajdža sekira. Malo mu je firme. Dva puta mu je puco čir. Ja sam je pito kakvi dušmani a ona je rekla da niko ionako ne gleda svoja posla nego jedva čeka neki belaj. U komšiluku. Takav je narod.
Ove godine je burazer prvi kreno u prvi razred. On je isti babo. Prvi dan se pobijo dvaput. Majka je plakala a babo mu je uzo toblerone. Takav je babo. Samo nek je ukontru svima. Burazova učiteljica je rekla da preporučuje se pažnja roditelja.
Ja sve mislim da kad se dajdža Denis opet vrati iz Amerike babo će morat selit se iz kuće. Majka je predala rastavu. Još nesmije da mu kaže. Ali će mu sigurno reć. A narod nek jede govna. Nije se zbog naroda udavala.
Al naj je važnije da je voda bila fina, samo je jedan dan bilo virova pa su
mi odnijeli šlauf.

 
Piše: Dervo Junuzović

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na ljetni raspust

  1. nina napisao:

    ghjkhggjkllććććććććććććććććććććaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooooooooooooooo.

  2. Vesna napisao:

    bolje podriguša nego tirolska
     
    dalo si djete truda

  3. ria napisao:

    Moj sin napisao sastav o svojoj mami. Moja mama je niska i malo deblja. Voli dugo spavati, a ne voli praviti kolače… itd. Baš mi je napisao pravi "hvalospjev".

  4. nina napisao:

    ja sam pisala drugima zadaćnice i naplaćivala parizerom u liziki

  5. Vesna napisao:

    mora da je sastavak bio dobar..a ovo sa školjkama koje napadaju hmmmm nisi sigurno imala prste u tom😉

  6. Kapljica napisao:

    ahahahahahaha i ja bih nagradila Tanjinog brata

  7. Never napisao:

    ja volim kreativnu djecu…..meni ne bi dali da ocijenjujem sastavke na vanjskom vrednovanju….sigurno….

  8. Tanja napisao:

    P.S. nagrada je bila u kešu… al je bilooo čokoladeee i kinder lade za sve narodeeee…🙂

  9. Tanja napisao:

    jednom je moj braco u nižim razredima osnovne morao napisati sastav na slobodnu temu i dijete je pisalo science fiction o svemirskim brodovima u obliku wc školjki koji napadaju zemlju… učiteljica mu dala 1, jer je ideja strašna i nerazumljiva (vald jer nije kao drugi pisao o zečićima i visibabama)… a ja koja sam sastav smatrala genijalnim, poslala ga na nekakav natječaj na radiju… više se ne sjećam što je… i mali osvojio 2. mjesto…

  10. Adrijana napisao:

    ..kako sam ja pedagoške struke i radila sam jedno vrijeme u nastavi sa djecom..heheheh…više to ne radim..znam da djeca pišu iskreno i bez laži i muljanja…pišu ono što vide i čuju…djeca su vrlo nevina,neiskvarena i iskrena…bar ovi mali do 4 razreda…

Odgovori

