prije 8

Kako radim od 8 nekako mi je ušlo u naviku da prije posla odem u birtiju u blizini na kavicu i na miru je popijem da me nitko ništa ne pita i ne traži od mene. Tamo sam obično negdje oko 7,20 – 7,30. Došla ja jutros, a Ico (konobar) smrknut da ne može biti više. Pitam sad ja njega "Kaj je Ico, kaj si se smrknuo kao da su ti sve lađe potonule?" Na to će on meni "Ma pusti me nije mi dobro ujutro." I sad kako ga poznam već par godina znam da mu nikad nije dobro kad radi ujutro, voli spavati više od ičega. Nasmijem se ja i kažem mu " Ico, Ico da bi ti bilo dobro ujutro moraš se oženiti, pa da vidiš kako ćeš biti dobre volje"  Tu nastane opći smijeh..kaže " e da to svakako, ili će mi stvarno biti dobro ujutro ili ću tek shvatiti kako mi je sad dobro" Navuko on osmjeh na lice i otišao dalje posluživati, a ja si mislim ajd bar sam te nasmijala ak nikaj drugo, al meni stvarno dobro ujutro…uvijek dobre volje

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na prije 8

  1. edisa napisao:

    i ja poput Ružice , ustanem sat vremena ranije zbog kafe i onda trčim na posao , koji je 5 min udaljen

  2. nina napisao:

    ja idem na posao radi kave i babinjaka

  3. Never napisao:

    ja sam od onih koji se zbog kave bude i sat prije , ali unatoč svemu uvijek stižem u zadnji tren…tek tolko da mi ne prigovore da kasnim…

  4. Gradski napisao:

    spavati do 5 min prije neg moram krenuti

  5. Vesna napisao:

    imala sam jednu kolegicu koja je radila samnom i živjela od posla udaljena 10 minuta pješke,e ta je uvijek kasnila baram 5 minuta
     
    e vi nočne ptice normalno da vam je ujuro teško😉

  6. ria napisao:

    Eh, vi jutarnji ljudi… Ne znate vi kako je nama teško svako ujutro, vjenčani ili ne🙂

  7. Tanja napisao:

    ja toliko volim spavati da me ujutro ni kavica ne zanima… ak radim od 8 onda obično ustajem oko 7:05 pa nakon maničnog navlačenja odjeće tj. onoga što uspijem iskopati u sveopćem neredu moje sobe (konstruktivnom neredu, jer kad pospremam više nič ne mogu nać)… još maničnije vozim do škole i psujem sve po spisku onima koji po cesti s ograničenjem na 70 km/s doslovno voze 80 kad mogu bar stotku razvuć… i onda dođem u školu i zijevam prva dva sata… srećom ove godine mi je satničarka namjestila da samo ponedjeljkom radim od 8, a ove druge dane dosta kasnije… iako uspijem nekako kasniti i kad počinjem raditi od pola 12…🙂

  8. Vesna napisao:

    moj je iza ugla

  9. Adrijana napisao:

    …to mi je najveći gušt…kavica prije posla u omiljenom kafiću preko puta…

  10. Vesna napisao:

    nesporazum, budem cca pola sata tamo do 8 a između 7,20 – 7,30 dođem..za 10 min ne stignem ni zapaliti na miru a kamoli kavu popiti

  11. Kapljica napisao:

    Kak ti se da otići na kavu na deset minuta? Ja radim od sedam kad radim ujutro i uvijek se dižem u pola šest kako bih u toj jedinoj kavi koju pijem na dan uživala barem pola sata.

Odgovori

