slika…

Ovo je proizašlo iz jučerašnjeg dana. Tko zna morti krijem malog slikara doma. Mislim ako je ovo slika, kak god je okreneš i iz kojeg god kuta je pogledaš ne kužim kaj je na njoj..al meni se sviđa. Zato kak reče Kapljica ne planiraj ništa, evo nismo, a kako je dan lijep odošmo mi vidjeti ima li kestena na Sljemenu ili je sve pokupljeno…

  

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na slika…

  1. nina napisao:

    ja vidim lusi na nebu od dijamanata

  2. Vesna napisao:

    slikar kaže da je svemir
     

  3. edisa napisao:

    šarenilo

  4. Never napisao:

    morsko dno…

  5. Vesna napisao:

    ja ak malo bolje pogledam vidim livadu i cveteke i puno malih buba
     
    ima kestena, a bome ima i blata

  6. Kapljica napisao:

    sumrak

  7. Kapljica napisao:

    ja vidim dijete koje u smurak pomaže bakici da prijeđe cestu🙂

  8. kimi napisao:

    Pa super,imate slikarske vještine……pozdrav….

  9. Adrijana napisao:

    …ima kestena…ja bila neki dan…
    …dobar ti dan…

  10. Tanja napisao:

    ja vidim slona koji igra sakrivača sa ostalim životinjicama iz đungle! :))))

Odgovori

