tek toliko..

Današnji dan je trebao biti za odmor, a ja sam umorna kao pseto i to više psihički nego fizički. Kako je u subotu bilo loše vrijeme, tako smo danas išli na selo..i u kestene. Cijeli dan na zraku.. Moram reći da su ova moja dva tulipana danas zaslužili medalju za hrabrost… naime ja sam ih vozila tamo i nazad….
Sličice stavim u album.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na tek toliko..

  1. Vesna napisao:

    koka pazi na crveno danas

  2. nina napisao:

    volim kad je crveno

  3. Vesna napisao:

    jesam ružo probila ja led, samo kažem psihički me umorila vožnja

  4. Never napisao:

    znači ,probila si led….dan je očito bio sjajan….baš mi je drago zbog toga…

  5. Vesna napisao:

    ma nisi, a zašto bi i morala znati kad je koji dan

  6. edisa napisao:

    tek sad skonta koja sam ja neznalica

  7. edisa napisao:

    pa nije baš ništa 

  8. Vesna napisao:

    nisi ništa posebno propustila Dan neovisnosti kod nas

  9. edisa napisao:

    ja opet nešto prespavala , koji praznik ?

  10. Vesna napisao:

    spavali ko klade, jutro došlo prebrzo
     
    mogu si mislit svi ko gušteri izmilili na sunce

  11. Adrijana napisao:

    …ja sam danas otišla na sljeme i smetnula s uma da je praznik..a gore pola zagreba…ajmeee…ali bilo je ok…
    …sličice su ti zakon…

  12. ria napisao:

    Pogledala fotke. Lijepo je tamo, nije ni čudo da volite otići. Spavat ćete k\’o klade!🙂

Odgovori

