žena na selu..

Perfekcija
 
Probudila sam se. Umila se brzo, pomuzla krave, dala jesti kokošima i
 zečevima, izgnala koze i krave na pašu.

Probudila sam djecu, napravila im doručak, spakirala ih za školu, odvezla
 ih u školu, pokosila travu.

Otišla sam na posao, posvađala se s nadređenim, izbacila ga van iz ureda,
 zarađivala novce, zaradila novce.

Došla sam kući, iscijepala metar drva, skuhala ručak, podigla djecu u
 školi, nahranila ih, prijavila porez na dobit, išla u polje obraditi kupus
 i krumpir do mraka, stigla na frizuru.

Vratila sam se kući, ugnala krave i koze u štalu, spremila večeru,
 obnovila osiguranje za auto, nahranila djecu, okupala ih, stavila ih u
 krevet, oprala mašinu veša, platila račune putem net bankinga, pregledala
 poštu, objesila veš, pojela koru kruha s maslom i medom.

Kad sam se konačno spremila krenuti leć’, pade mi na pamet:

”AJME UŽASA! Moj muž! Cijeli dan leži na kauču neizjeban!!!”

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

14 odgovora na žena na selu..

  1. Vesna napisao:

    ugušit ćeš se od smijeha ;-)))
    preduhitrila sam te

  2. marko napisao:

    hahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa……..    TO JE ŽENA!!!😉

  3. Vesna napisao:

    dobro misliš, zakaj da si uskrati taj gušt

  4. edisa napisao:

    kad je sve to stigla obaviti …neće ni on ostati ..kratkih rukava , mislim

  5. Vesna napisao:

    di ćeš sad i to da mora glumiti hahahah

  6. Adrijana napisao:

    …ako ne bi glumila…možda bi čak i uživala…

  7. Vesna napisao:

    ko bi tebe mogao zamjeniti
     
    poso ko poso hahahahaha

  8. Adrijana napisao:

    …kad je već sve napravila mogla je onda i ovu zadnju stavku….hahahahah…pa da vuk bude sit,a koza cijela…jedan posao više manje..ionak si je sama kriva kaj je tak kak je…heheheheheh

  9. nina napisao:

    zamjenile ste me sa riomprijavila porez na dobit??? haha

  10. Vesna napisao:

    moj ne leži po sijele dane, a da leži možda bi samo krpom manula da skinem prašinu, to bi bio domet
     
    ako je obrnuto, nije niti tebi lako
     
    taj dio grada prije kolih 40-50 godina je bio selo, a sad je hmmmm……. bude ti ona rekla😉
     
    iskoristila? naravno da može  ha ha ha
    dobro jutro

  11. Never napisao:

    i onda legla pored njega i zaspala….i tako ga nije bilo cijeli dan u priči…..ili besramno iskoristila….može li se to….

  12. Kapljica napisao:

    kaj ninočka živi na selu? :)))))

  13. Adnan napisao:

    Joj u mene ti je ovo obrnuto. A sve vako

  14. Zlatko napisao:

    A,joj strada muž tvoj!!!!!!!!!!!!!
     
    Pozdrav.

Odgovori

