u parku…

Jutros se navukla nekakva magluština nad gradom, ali ubrzo se povukla i dan je prerastao u jedan od onih lijepih, sunčanih, jesenjih dana. Otišla sam sa frendicom do jednog parkića u kvartu. Klinci su igrali nogać, a nas dvije, kako to već biva zasjele na klupu i udri mlatiti jezikom, bla bla bla bla bla bla bla bla, o svemu i svačemu, idealan način za skratiti vrijeme do ručka.  Nije prošlo dugo, kad evo ti jedne tetke, šeće ona nekakvog psa po parku. Skužile smo da nije iz kvarta, ili se tek friško doselila (obzirom da zgrade niču kao gljive poslje kiše) jer da je drugačije ne bi tuda šetala s psetom.. Obučena onak ko da je izašla iz kakvog časopisa, napirlitana, namazana, a pas… ne znaš dali je mačka, štakor ili pas, minijatura uglavnom. Kad evo ti ga na, pseto zastalo i obavilo nuždu, ostala hrpica iza njega, a tetka ni da bi trepnula, pogladila pseto po glavi i produžila dalje. Tu mi je pukao film i glasno sam povikala, ne preglasno, dovoljno da me čuje…"Gospođo, a da pokupite to govno za svojim psom, kaj ne vidite da se djeca igraju okolo i da bi koje moglo stati u to govno?"… a tetka sva onako uvrijeđena odgovara.." To nije veliko govno, Mrvica nema neboder od govna, a djeca bi mogla malo paziti, plaše ga loptam!" Kao da me je netko ubo šilom u guzicu, a frendica me sve vuče za rukav da sjednem..kad neki se tata umješno koji je isto tako bio s klincima u parku, ali malo podalje i promatrao što se dešava. Došao je do napirlitane tetke i onako kao gromada stao pred nju, tako da je bila manja od makova zrna… i rekao  "Hoćete sami pokupiti to govno, ili da vam ja pomognem da ga pokupite i ponesete doma, zajedno sa tom psinom?".. Više nije ništa rekla, izvadila maramicu, pokupila govno i mrmljajući otišla iz parka. Tata nam je prišao i konstatirao da više neće sa psetom u ovaj parkić, barem ne danas, ili kad njega vidi u njemu.

Ljudi moji to mi je jednostavno katastrofa sa tim psima. Nije da ne volim životinje, ali daj malo kulture, ak već imaš pseto, sagni se i pokupi to sranje koje je napravio, ima tih vrećica , a ne samo produži dalje. Ili ajd kad ga već toliko voliš nek ti sere po stanu, a ne po ulici ili u parku gdje vidiš da se igraju djeca…ali ne.., to je vječiti problem ovdje kod nas, ali i bilo gdje drugdje u gradu. Masa ih drži životinje u stanu i onda ih dovede u šetnju da se istovare, a da sam ikoga vidjela da pokupi za svojim psetom, čast izuzetcima, to je već malo veći problem. I mi bi u Evropu…ma koja Evropa?, Balkan je savršeno rješenje za većinu.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na u parku…

  1. Vesna napisao:

    tako je najlakše prebaciti krivnju na drugoga, a trebali bi udružiti glave u rješavanju tog problema, i tako to bude sve dok se ne počne ticati direktno nekoga od njih

  2. Never napisao:

    ria je već napisala što je  problem u našem gradu , a strukture se samo prepucavaju i prebacuju odgovornost s jednih na druge…..

  3. nina napisao:

    ja sam se jednom tak prosrala da je to bilo prestrašno

  4. Vesna napisao:

    naši ljudi i ne razumiju drugačije, nego tek kad ih lupiš po đepu..
    uzmi samo pojaseve u autu, dok je kazna bila 100 kn malo tko se vezao, ali sad kad je 500 kn bome svi se vežu

  5. Adrijana napisao:

    …sve je to stvar kućnog odgoja…ne psa,nego ljudi…i ja volim pse..i svog dalmatinera još nisam preboljela…ali neka pravila se moraju poštivati…no ja imam dvorište i moj pas je trčao dvorištem…e sad zamisli da se to ne čisti…hehehehe…
    …kad bi svaki vlasnik koji ne počisti za svojim psom platio dobranu kaznu , sve bi to brzo bilo drugačije…no kak veliš mi smo ipak dio balkanskog folklora….

  6. Zlatko napisao:

    Samo ču reči da su ti ljudi sa psima po gradovima i selima totalni idioti bez osječaja i te životinje imaju više respekta od njih.
    Svaka čast odgovornima i ljudima koji razmišljaju i o drugima ali ih je jako, jako malo.
     

  7. Vesna napisao:

    odna ih treba poloviti i dati svakom po jednoga tima iz zaštite životinja p nek ih štite

  8. edisa napisao:

    e i kod nas ima tih lutalica i svi ih se boje a gradska vlast imm ne smije ništa jer su ih tužili ovi za zaštitu životinja a ti isti ni da ih smjeste negdje , pa tako lutaju gradom onako krvoločni , a najčešće su to ostavljeni i neželjeni psi raznih pasmina , ima čak i vučjak ..a krave nam slobodno seru gdje god stignu da opasu travu…

  9. Vesna napisao:

    Mi nemamo problema s lutalicama, jer ih sve šintari pokupe, ali vjerujem da je to grozno, jer takve skupine pasa su nepredvidive i u stanju su napasti radi hrane, a da ne pričam o tome što neznaš da li su bjesni ili ne…groznoo

  10. ria napisao:

    Ono što mene smeta kod nas je ta masa pasa lutalica. Ne možeš vjerovati koliko ih ima, sakupljaju se u čopore i nitko ništa. Ne samo to, nego i napadaju djecu na putu do ili iz škole. Lutaju ulicama, samim centrom… Ne da poglavarstvu to nije jasno, ali eto..
    A imamo čak i takvih bisera koji ne žele da im njihov vlastiti pas sere u dvorištu, pa ga puštaju da se sam prošeta ujutro ulicom. Ako ti kapija ostane otvorena ili nemaš kapiju, ušetaju u dvorište, jedu hranu od mačaka, harače kako žele i gdje žele. Prevrnu kante za smeće. I opet nikome ništa.

  11. Vesna napisao:

    kod nas nema konja osim onih na dvije noge

  12. Kapljica napisao:

    kod nas tak konji seru po ulicama

Odgovori

