jedan dan manje…

Kad je lijep dan rijetko nas tko može uloviti kod kuće. Danas nas je put odnio put Zeline, točnije na obronke Medvednice sa zelinske strane..odrediše kestenijada.

kestena je bilo kao u priči , a bome i ljudi

 

kad je malkoc zahladilo otišli smo do frendova, cijelo društvance i nastavili uz razgovor ,a podmladak i dalje pun snage nastavio je divljati i skakati, tornado im nije ravan, a zrak kao da ih je probudio a ne uspavao

Nedjelja je pri kraju i sutra je novi radni dan..treba ustati ranom zorom i prisukati rukave. Laka noć svima koji su o budni… vrijeme je za spavanje  (barem meni)

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na jedan dan manje…

  1. Vesna napisao:

    način je…ne znam kako nekome tako nešto padne na pamet
     
    i onda izgledaš o balon

  2. nina napisao:

    ja se radije nagutam helija pa zabavljam deriščad

  3. Never napisao:

    slažem se s tobom….a tek način…..

  4. Vesna napisao:

    pročitala sam u unosu kod tebe o tome, mada mi je razlog zbog kojeg je to napravio malo neprihvatljiv,,no nismo svi isti

  5. Never napisao:

    subotu sam provela sa mlađim sinom i njegovim zborom u Koprivnici na smotri dječjeg stvaralaštva….bio prekrasno , na večer smo otišli u jedne svatove    , bilo dobro iznad očekivanja , u nedjelju kukuruz kod mojih….vrlo aktivan vikend……ovo je trebao biti unos na mom prostoru ali nas je sve samoubojstvo kolege izbacilo iz kolotečine….ima dana…..

  6. Vesna napisao:

    lijepo sam spavala, sanjala ništa.. jutro
     
    zato ja imam u pripravi tj. u tobri uvijek vlažne maramice, prva pomoć za takve slučajeve
     
    ja ti imam jednu staru tavu u kojoj pečem, istina zaprljaju se ruke, ali uvijek su mi bolji id kuhanih.
    dobro juto i tebi

  7. Kapljica napisao:

    jednom sam samo doma pekla kestenje i više nikad, preprljav je to posao, iako jako volim pečene, više od kuhanih. Malo kasnim s čitanjem pa onda dobro jutro umjesto lake noći🙂

  8. Zlatko napisao:

    Nisam bio na kestenjadi ali sam sa svoja tri anđelčića prošetao gradom popili sok i naravno zamirisao kesten vruč i kako ga onda ne pojesti jedini problem bio što smo malo ruke zacrnili ali smo i to u obliženjem kafiću rješili pozdrav i laku noć.

  9. Adrijana napisao:

    …lijepo spavaj….noooć

Odgovori

