terasa…

 
najljepše uređena terasa koju sam ikad vidjela ;-))
 
 
 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

16 odgovora na terasa…

  1. nina napisao:

    ili selo u dečku

  2. Gradski napisao:

    ja sam gradski otac, onaj u sredini

  3. Vesna napisao:

    prezađena družina iz alan forda

  4. Gradski napisao:

    ma koji frendovi?ovaj kaj bari ko da je dečko sa sela, ili?

  5. Marina ツ napisao:

    u nedostatku prostora ljudi svašt iskoriste… al dobro izgleda, ja sam odmah ogladnila… xD pozzz

  6. Vesna napisao:

    pitaj ga

  7. nina napisao:

    frendovi od gradskog?

  8. Vesna napisao:

    pa što nije lijepa?
     
    kod mene glad
     
    najfinija

  9. edisa napisao:

    izaziva zavist

  10. kimi napisao:

    Ja pomislih neka lijepa terasa, kad tamo za nepovjerovat!!…..Strašno!

  11. Vesna napisao:

    miriše..prekrešno
     
    evo sad si dobio novu ideju kako urediti

  12. Zlatko napisao:

    Iako je uređenje moje područje ovako nisam još nešto dekorirao ali morat ću.
    Dobre ideje za uređivanje svojih tarasa.
    Pozdrav. Zlatko

  13. ria napisao:

    A miiiriiišeeee….. bolje nego cvijeće! He, he, he

  14. Vesna napisao:

    di ćeš bolje cvijeće od ovoga ha ha ha

  15. Adrijana napisao:

    ..heheheeh..a ja sve čekam neko cvijeće i drveće…a kad tamo….
    …jutrooo

Odgovori

