intuicija…

Došla nam je u ponedjeljak nova kolegica. Direktorica je nahvalila na veliko, kao sposobna, radišna, stručna, sve naj naj naj. Ne znam zašto, ali žena mi nikako nije sjela na prvi pogled, ništa, ali baš ništa simpatično nisam pronašla u njoj.( Sigurno je njoj puno gore jer je došla u novu radnu okolinu i nastoji pronaći svoje mjesto među uigranom ekipom.)  Njen način razmišljanja i organizacije, stvorio je određenu odbojnost u mojoj slici koju nastojim izgraditi. Žena mi ništa nije napravila, niti je usko vezana poslovno uz moj dio posla, ali jednostavno nikada me još do sada nije prevarila intuicija, barem kad su osobe u pitanju…a ova mi se čini da je osim što je rastom mala..zajebana samo tako. No živi bili pa vidjeli..samo ono što je bitno kod mene, je prvi umjetnički dojam.. pri tome nisam mislila na vanjštinu.. nego na način komunikacije. Ne podnosim autoritativan stav (mada sam i sama takva), jer u poslu se sve (barem kod nas) bazira na zdravoj komunikaciji i pravilno posloženim stvarima  koje svatko od pojedinaca treba napraviti, da bi prema van izašli kao cjelina sa dobro odrađenim poslom. Zato nekako ne podnosim svojatanje i pripisivanje zasluga za napravljeno, jer na kraju krajeva svi smo u istim govnima, neko malo više neko manje, ovisno o tome koliko je tko pridonio pojedinom zadatku.
Takoc, sad sam olakšala sama sebi, barem privremeno, a sad odo dovršiti ovaj izvještaj i sve si mislim trebam li sve zasluge pripisati sebi, obzirom da potpisom odgovaram za isti ili je podijeliti sa onima koji su omogućili  da taj izvještaj na nešto liči tj. dostavili mi točne podatke (barem se nadam da su točni).

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

13 odgovora na intuicija…

  1. Vesna napisao:

    sam malo idem niz dlaku

  2. Gradski napisao:

    ne laskaj mi

  3. Vesna napisao:

    da nemaš ništ bio bi prasica koja glumi kokošku

  4. Gradski napisao:

    ja sam debeli prasac koji nema niš među nogama, a glumim da sam kokot

  5. Vesna napisao:

    pojma nemam, valjda neku prosječnu

  6. edisa napisao:

    ja vjerujem svojoj intuiciji , iako je nisam uvijek poslušala , kasnije se ispostavi da sam trebala u koju kategoriju spadaju one sa 165, male ili šta ?

  7. Vesna napisao:

    ima je samo je treba znati iskoristiti
    jutro

  8. Adrijana napisao:

    …a da daš ženi šansu…heheheheheheh….
    …kasno je…niš mi pametnije ne pada na pamet…hehehehehe

  9. nina napisao:

    ja duboko vjerujem da muškarci iskreno misle kad mi kažu da imam lijepe oči

  10. Tanja napisao:

    ja sam svojih 170 cm visoka… :))

  11. Kapljica napisao:

    ja nisam timski igrač. i nemam intuiciju.

  12. ria napisao:

    Otrov se pakuje u male bočice – kaže ti žena visine 155 cm. Osim toga i mali psi su oni najneurotičniji: pudlice, terijeri… Takva je priroda

Odgovori

