malo zabave

 

ha ha ha ha ha ha ha

 

P.S. stisni na gornji tekst i postupi prema uputama (samo za velike +18) hi hi hi hi

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na malo zabave

  1. Vesna napisao:

    samo kratko u smislu da nema puno objašnjavanja.
    znaš ono… oš? neš? il pij il šetaj nije ti ovo čekaonica😉

  2. marko napisao:

    hajd da je i vama ženama jednom u životu dobro nešto što je kratko

  3. Never napisao:

    baš je dobro….kratko i jasno…ha ha ha…

  4. Vesna napisao:

    reklama za 10
     
    kaj da ki kažem ko čačka taj i iščačka svašta
     
    ma nisam jako šašava..malo udrena na navoju stranu😉
     
    e baš mi drago da sam te i sve vas ostale nasmijala

  5. kimi napisao:

    Nisam odavno ovako se slatko nasmijala!

  6. ria napisao:

    Ja sam to otvorila dok su ovih troje gledali TV. Kako sam imala slušalice, nisam skužila da se tako glasno smijem, da su svi odmah došli vidjeti čemu se ja smijem. Normalno da sam ugasila, tek sad sam pokazala mužu. A jesi šašava!

  7. Zlatko napisao:

    Vesna nemam rijeći i ti zaista znaš svašta iskopati.

  8. Adnan napisao:

    E prava je reklama,, svaka čast pozdrav

Odgovori

