Prokleto ljut…

ludilo snagom oceana plavi moju dušu
i nagriza um
ključevi vlasti ispod maske na zidu
impozantna golet na smetlištu
gledam samo njihova lica
slavna artiljerija stiže na cilj

ja sam tu slučajno
i prokleto sam ljut

opće grebanje za životni prostor
opći grabež za titule
fakat se ne biraju sredstva
seljačine uvijek u prve redove
gledam samo njihova lica
slavna artiljerija stize na cilj

 
ja sam tu slučajno
i prokleto sam ljut


 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

7 odgovora na Prokleto ljut…

  1. Never napisao:

    poznam taj osjećaj…….drži se….zna biti autodestruktivno…..

  2. Vesna napisao:

    čula ne čula tako je kako je

  3. nina napisao:

    nikad čulaja mislila to sojer

  4. Vesna napisao:

    jap, otrov u maloj bočici je u pitanju, a i onaj u večem pakiranju.. kape di tuto od milja "grospička"

  5. ria napisao:

    Ali tebe ide, inače ne bi objavila. Otrov u maloj bočici?

  6. Vesna napisao:

    Štulić

  7. ria napisao:

    Ti si autor?

Odgovori

