obračun..

Jutros sam imala mali obračun sa kantom za smeće. Nije se htjela maknuti, a vidjela je da izlazim na rikverc iz dvorišta. Nije joj ništa, ostala je cijela kao i branik, samo se prevrnula i zadala mi dodatni posao.. glumila sam smetlara rano ujutro. Sadržaj kante vraćen je tamo gdje je i trebao biti (u kantu), a ja sam uletila u takvu gužvu da sam dobila lagani slom živaca…sat vremena u koloni od doma do posla… prva, druga, prva, druga.. treća je već lutrija…a četvrta nemam pojma čemu služi.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na obračun..

  1. Vesna napisao:

    njega nisam još uvijek
     
    ne to mi je račun sa interkalarnim kamatama uz promjenu euribor-a

  2. nina napisao:

    a parkiranje na rikverc u dvorište ti je kvantna fizika

  3. Zlatko napisao:

    Vesna ti si pretekla i populrnoga Mr.Bean.
     
    Pozdrav!

  4. Vesna napisao:

    ovu mi dragi odmetnuo
     
    i te kako je zasmetala
     
    ko jači taj kvači tako se nekako kaže
     
    da čeakm njih mogla bih komotno raditi popodne
     
    ni njoj ni meni nebi ništa falilo..mada ne fali ni ovako

  5. edisa napisao:

    koja nekulturna kanta , šta joj je falilo skloniti se s puta 

  6. Kapljica napisao:

    kad ideš na posao prije nego smetlari pokupe smeće🙂

  7. ria napisao:

    Popušila kanta za smeće ono što su trebale dobiti Grospićka i pekinezerka. Tako to biva u životu, nadrapa onaj tko je najmanje kriv, ali se nađe pri ruci. Ili pri autu.🙂

  8. Never napisao:

    i baš je zasmetala…..dobar dan….

  9. Adrijana napisao:

    ..ah,te današnje kante za smeće…nađu se tamo gdje ne treba…heheheheeheh
    …dobar ti daan !!!

Odgovori

