crtica…

Ubija me lagano ova južina, glava mi puca po šavovima i ne pomaže ništa, osim možda lagano glavom o zid.. ali to bi opet bolilo na druačiji način..

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na crtica…

  1. edisa napisao:

    oh ja sam luda kad je ovakvo vrijeme , baš mi nešto dođe da poletim…

  2. nina napisao:

    after vork parti (kad bih još mogla reći da sam bila na poslu)

  3. Never napisao:

    ne boli me glava , al skroz osjećam pritisak….još je danas bila i komemoracija za Vladu , a popodne je pogreb…..

  4. Vesna napisao:

    ne pomaže ria dodatna doza kofeina
     
    popila sam nekakvu tabletu, mada trebala bi otiči kod okuliste provjetiti vid izgleda da su ove očale dale svoje

  5. Adrijana napisao:

    …znam kako ti je jer i ja se mučim sa migrenama…ali ne mogu vjerovati ova južina mi za sada ne stvara probleme…baš se tome čudim…
    …neki pametan savjet nemam…pokoja tableta…malo mira…puno sna..neznam ni sebi pomoći vrlo često…

  6. ria napisao:

    Natoči se dodatnim kofeinom. Meni nekad pomogne

Odgovori

