vozačka…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

7 odgovora na vozačka…

  1. Nada napisao:

    Ha,ha nemam neki komentar na ovo nego ću samo reći.Plavuše…..

  2. nina napisao:

    dajte mi cipele sa visokim štiklama, na njima ću osvojiti svijet

  3. ria napisao:

    Gleda susjed plavušu kako svako malo trči do poštanskog sandučića.
    – Čekate nešto važno?
    – Ma, kupila sam si kompjuter i stalno mi piše da imam pošte!
    By!

  4. Adrijana napisao:

    …hehehehheeh…ah, te plavojke djevojke…
    …jutrooo

  5. Vesna napisao:

    točno bio je prvi susret, al nije bio ružan i iskompleksiran, nego zgodan i naoružan do zuba (obzirom na sranja koja su se opet kod nas desila), a ja imam vozačku na djevojačko prezime….pa mi obzirom na boju kose malkoc recimo izašao u susret.. kad sam ga onako u čudu pitala "Kaj moram zato promjeniti, a kaj ak se rastanem?… hi hi hi hi
    jutro

  6. Never napisao:

    čekaj….jel to kao bio prvi susret u autu s plavcima na cesti……ne mislim u orginalu….zamisli da je s druge strane neki ružni i iskompleksirani….dobro ti jutro…..

  7. Zlatko napisao:

    Vesna mislim da bih ako ne naslov onda bar pod naslov trbao biti "Dvije plavuše"
    Pozdrav.

Odgovori

