godina dana…

Kako sam danas kod kuće tako sam od jutra čačkala nešto po kompu, čekajući da se mali probudi, i skužila da je danas godina dana kako sam otvorila ovaj prostor i unijela prvi tekst. Iz početka sam unosila nekakve stvarčice sebi za dušu, igrala se sa sličicama i oblikovala stranicu da meni bude lijepa (ukusi su različiti i o njima se ne raspravlja). S vremenom sam eto upoznala sve vas skupa (ovako virtualno) i jednostavno ste ispunili jedan dio dana, onaj kada mi se ne da gledati televizija navečer ili onaj kada na poslu napravim kratki predah i zavirim da vidim kaj je novog. Ponekad mi se da pisati pa napišem nešto o svom svakodnevnom životu, ponekad ubacim neku pjesmu koju volim, ponekad neku šalu koja me razveselila, pa si mislim možda će se i vama svidjeti..a ponekad tek pročitam što ima kod vas i ostavim neki manje-više suvisli ili nesuvisli komentar. Nisam niti sama vjerovala da će ovo piskaranje toliko potrajati i da ću jedan dio vremena provesti ovako, ali eto pronašla sam ispušni ventil i to me veseli. Kako će se stvari odvijati u budućnosti, nitko ne zna, ali dok traje traje, meni je dobro.

Unos sam započela pričom o plavoj ruži, meni osim ljiljana, najljepšim cvijetom, pa eto ovo je moja nazovimo to mala godišnjica pa ću zalijepiti ponovno tu pričicu koja mi se svidjela. Neki su je možda pročitali neki ne, al kao da je bitno…

Plava ruža                  

 Tko želi plavu ružu,nek čuje priču:
Razboljela se jedna lijepa djevojka, kraljeva kći. Počela je venuti od neke čudne boljke. Nitko joj nije mogao pronaći lijeka, jer ona je voljela običnog slugu.
Mudrac kojeg su pozvali da kaže svoj sud o tome, duboko ju je pogledao u oči i rekao:
– Spasit će je samo miris plave ruže, a ona raste dovoljno daleko da su joj svi koji je žele blizu, i dovoljno blizu da su joj svi daleko.
Nitko nije shvatio njegove zagonetne riječi. Javili su se mnogi i pokušali naći plavu ružu. Proputovali su toliko mnogo zemalja da im se ni broja ne zna. Isluga je odlučio pokušati i krenuo na put. U prvoj se krčmi napio od tuge za draganom svojom i više nije nikamo išao. Vrijeme je protjecalo i on je odlučio vratiti se jer ga je čežnja za njom tako silovito vukla. Krenuo je natrag u grad i u jednom vrtu ubrao običnu bijelu ružu. Došao je u dvorac i rekao:
– Evo plave ruže!
Svi su povikali: -Laž!!! To je prosta bijela ruža!
– Što vi o tome znate-rekao je sluga i kleknuo pred svoju ljubljenu.-Donosim ti plavu ružu. Proputovao sam čitav svijet da je nađem.
Ruža je u tom času,na zaprepaštenje sviju, postala posve plava.
Zlobnici kažu da je poplavila od boli kada je čula toliku laž.
Luko Paljetak

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

14 odgovora na godina dana…

  1. Vesna napisao:

    kad podmiriš one nove gume kaj si uzela na amex
    polog

  2. nina napisao:

    ma, da..prava frendicakad mi misliš vratit one pare?

  3. kimi napisao:

    Halo, Vesna čestitam ti sa malim zakašnjenjem tvoju virtualnu godišnjicu!!
    Prva si mi pružila podršku i hvala ti na tome!

  4. Vesna napisao:

    i nije boljelo jako

  5. nina napisao:

    ne sjećam se više kad se desiloreko je da neće boljetzabava je uslijedila poslije

  6. Vesna napisao:

    a tko ne bi prihvatio onog malog žuću😉
     
    hvala (veliki) dečec

  7. old_skul napisao:

    cestitam  (:

  8. edisa napisao:

    čestitam na godišnjicinedavno je bilokad sam se divila tvom prostoru i broju prijatelja i pri tom se pitala smijem li te pozvati i hoćeš li prihvatiti pozivhvala ti što si prihvatila i što si me povezala sa ostalom škvadrom

  9. Vesna napisao:

    izgleda da je svatko na nečiji nagovor kreno

  10. Never napisao:

    čestitam na godišnjici…svi smo mi malo po malo postali dio ovog prostora , a i on dio nas i naše svakodnevice….i meni je bilo teško početi uz Tanjina nagovaranja , a sad imam grižnju savjesti jel ne stignem redovito jutrom uz kavu malo prošvrljati i  nešto suvislo napisati…..kažu majstori još tjedan dana…..

  11. Vesna napisao:

    Znam i ja jednu koja mi je govorila, " Kako ti se da črčkati stalno nešto, ja za to nebi imala živaca", a sad se i ona zabavlja na ovakav način.. ha ha ha ha
    Jel tako koka?

  12. ria napisao:

    He, he… Znam što bi Kapljica rekla na ovu priču.
    Čestitam na tvojoj virtualnoj godišnjici. Tako nekako se i ja osjećam. Lijepo mi je Kapljica rekla da ću se navući, ali nisam vjerovala. A kad jednom kreneš, virtualni postaje dio realnog života i nemaš pojma u kojem trenutku se to desilo. 

  13. Vesna napisao:

    hvala, hvala…. mada do druge godine… znaš kako se kaže ko živ ko mrtav

  14. Adrijana napisao:

    …lijepo…čestitam…puno je tu truda uloženo…
    …meni je prošla godina dana početkom 10-og mj. …samo što ja nažalost nemam sve jer mi je prostor 2x pao…šmrc..šmrc…no eto ipak idem dalje
    …nadam se da ćemo iduće godine u ovo vrijeme slaviti tvoju drugu godinu…

Odgovori

