igra riječi…

Ima jedna igra koju često igramo u autu kada se vozimo. Dakle netko od nas predloži jedno slovo i po redu svatko kaže određenu riječ koja započinje tim slovim. Sama nema nikakvog određenog smisla, osim da se vježba vokabular kod djeteta i da s vremenom raspolaže sa što većim brojem riječi, pobjednik je onaj koji zna najviše riječi. Jedino pravilo je da se ne smiju ponavljati.. Igrom slučaja danas je došlo na red slovo "K". Nizale su se riječ za riječi, i imala sam osjećaj da smo već iscrpili sve što postoji. Red je na malom da on kaže… i on ko iz topa ispali "kur…" (ona jel te muška stvar, da ne budem sad prosta). Nas dvoje ostali bez teksta, ne znaš da li bi se smijao ili ga izgrdio.. no što je tu je on je riječ našao. Pitam ja sad njega " Pa dobro što ti ta riječ znači?" Na to će on meni :"Kako ne znaš, to ti je pišo kakvog imaju veliki". Pitam ja opet "Kako to misliš, kako imaju veliki?" I opet sav onako ozbiljan objašnjava on "Pa dok si mali onda imaš pišu a kad narasteš, onda imaš kur.." Opet pitanje "Od kog si to samo čuo?" i odgovor "Od Marina, on je tako rekao u vrtiću." Vidiš da daljnja rasprava nema nekog prevelikog smisla i priznamo mu pobjedu. Nakon toga uslijedio je razgovor o tome što je prosto a što ne i kako neke riječi iako počinju sa određenim slovima nisu pristojne i nije lijepo da ih tako koristimo. Uveli smo novo pravilo u igru…nema prostih riječi. Obzirom da mu pojam "prost" i nije baš previše jasan (koliko god se trudili objasniti) sad prije nego kaže riječ pita "Jel to prosto?"

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

15 odgovora na igra riječi…

  1. Vesna napisao:

    a di baš da je Filip rekao… ha ha ha ha ajd tvoj je stariji i nejdu u isti vrtić ha ha ha

  2. Never napisao:

    moj je jednom došao iz vrtića i pita s vrata…mama , Filip  je rekao u p…u  m……u….jelda je to prosto…..

  3. Vesna napisao:

    ti pa dosadila…..jok..
     
    baš ništa

  4. nina napisao:

    sve što je ljudsko nije mi strano

  5. Nat napisao:

    lol – pametan mali. mi smo igrali glavne gradove za duge vožnje: otac bi rekao državu, a ja bih odgovorila koji je glavni grad. za kaladont sam čula, ali igra je išla da sa 2 zadnja slova izgovorene riječi moras početi novu… npr: netko kaže "vraTA", ti kažeš "TAva"… riječ ne smije završiti slovima KA jer njima počinje riječ "kaladont"… ok, jesam li vam svima dosadila?😉

  6. Vesna napisao:

    ha ha ha onda jednu rakijicu drmni , kažu da je dobra za želudac… ha ha ha
     
    riječi valjda dolaze sa generacijama..svaka ima proširen riječnik

  7. Adrijana napisao:

    …i ja sam se to često igrala sa svojom djecom dok su bili mali…moglo se isto čuti svakakvih riječi…hehehehheheh…ali iskreno ne sjećam se da sam čula baš tu…hahahahahaha

  8. Kapljica napisao:

    pa to i radim na dužim putovanjima ali na kratkima ne uzimam jer onda nisam ni za onu prostu riječ🙂

  9. Vesna napisao:

    eto uči na tuđem primjeru🙂
     
    tebe onda prvo treba našopati tabletama protiv mučnine ili onima za spavanje pa u auto s tobom😉
     
    pametniji nego što mislimo..nekad te stvarno iznenade riječima tako da ostaneš zatečen

  10. Nada napisao:

    I onda se kaže da ne znaju ništa,ma pametniji su oni od nas………………..Mali genijalac…………Vama pohvale……..

  11. Kapljica napisao:

    ja se u autu obično molim da se ne ispovraćam prije nego stignemo do odredišta🙂

  12. Jitanek napisao:

    maleni je stvarno super…. to mije jos jedna pouka kako moga malenoga kada naraste naučiti neke stvari koje nesmije govoriti….

  13. Vesna napisao:

    mi smo krzo srednju igrali takozvanu igru "kaladont" riječ nije smjela završiti sa slogom "ka"
     
    zabilježit ću negdje tu njegovu peticu🙂

  14. ria napisao:

    Pet za klinca i pohvala za vas

  15. Kala napisao:

    Odlicna zanimacija, spasavala nas je cijelu srednju skolu!🙂
    Ali maleni je genijalan, ha ha, a i vi ste se dobro snasli na kraju.

Odgovori

