xxx…

 

Kratki prikaz muškarca nekada ……

i sada…

u kratkom evolucijskom napredku ovi od "nekada" su nekak simpatičniji od ovih "sada"… ha ha ha ha ha

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

17 odgovora na xxx…

  1. nina napisao:

    nije svako zlo za zlo

  2. Vesna napisao:

    a bome i sa istim pjetlom nakon učestalg vježbanja ponekad dosadi

  3. Gradski napisao:

    ko bi to sve sa istom kokicomsvaka promjena je dobra, pa makar i na lošije

  4. Jitanek napisao:

    ja sam isto za ono gore,ali nekada treba malo odmora, tako da dobro dođe i ono dole….

  5. Vesna napisao:

    nema te al ti pogodiš baš u pravi tren ha ha ha

  6. edisa napisao:

    vidi vidi vidi , mene malo nema i odmah se prikazuje hopa cupa, a kako je krenulo mi ćemo biti te evoluirane internetuše spremne za rasklapanje kompa ne kreveta

  7. Vesna napisao:

    pomažu , ali kako kaže Kapljica to znam i sama
     
    pa ti ljepo svome kad krene kao onaj dole, pokaži prvo ovu sliku gore i možda se potrudi demonstrirati sliku, dok ima volje s obe strane ;-)
     

  8. ria napisao:

    Blago meni! Ja prvo imam ovo dolje, a onda ono gore. Iako dok se skine s ove dolje, ja izgubim volju za raditi ovo gore.
    Usput, ni pod kojom teorijom mi nije jasna 1. (gornji lijevi kut) poza od "nekad".

  9. Kapljica napisao:

    a ovo dolje, u nedostatku onih gore, znam sad i sama

  10. Never napisao:

    ja sam isto za ove gore….mada ovi dolje ponekad dobro dođu….

  11. Vesna napisao:

    onda ih treba preduhitriti tako da na slici ne bude druga nego drugi ;-))
     
    ima dobrih slažem se, ja našla jednog

  12. Nada napisao:

    Jutro…Ja dajem prednost ovim nekad,ali mislim tako da i dana ima dobrih muškaraca samo treba tražiti,i trežiti..

  13. Kapljica napisao:

    ma jesi, i dalje su takvi, samo što bi na onoj slici od gore u svakoj pozi bila neka druga. Barem kod onih koje ja znam.

  14. Vesna napisao:

    što jest, jest ha ha ha
    jutro

  15. Adrijana napisao:

    ….i ja dajem svoj glas za one od nekad…što jest,jest…hihihihihhihi
    …jutrooo

  16. Vesna napisao:

    možda da ovi sada nisu takvi ni ti nebi bila takva, razlika bi bila ogromna😉

  17. Kapljica napisao:

    ovi od sada se ne razlikuju previše od mene, za razliku od onih nekada.

Odgovori

