opusti se…

 
 opusti se….. opusti se…tvoji kapci su teški… ti spavaš….spavaš… toplo je…ti toneš lagano… toneš… spavaš….
ti sanjaš… toplina je svud oko tebe… cvrkut pritičica.. zelenilo… vjetar lagano njiše grane… potočić žubori…
životinje skakuću oko tebe… miris cvijeća ispunjava nosnice… šumske jagode svud oko tebe… osjećaš njihov okus…
prilazi ti netko… ima najljepši pogled na svijetu…
 

  

 

ajmooooo buđenjeeee dosta je bilo odmaranja i sanjarenja, primite se posla skup samnom ha ha ha
 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na opusti se…

  1. nina napisao:

    jebeš tajnu koju nitko ne zna

  2. Vesna napisao:

    tebi da kažem pa cjeli svijet da zna

  3. nina napisao:

    a kako se zove taj čovjek?

  4. Vesna napisao:

    nije ni to loše, na ljeto ćeš obrnuto…samo raditi i trošiti zalihe

  5. Gradski napisao:

    ja niš ne radim, samo se tovim

  6. Vesna napisao:

    ja sam jutros nekakva sva zamantana
     
    nisam se niti ja baš proslavila jučer što se posla tiće
     
    danas je ovdje tmutno i bljak
     
    znači stari prdonja još sve drži u neizvjesnosti..koji pacijent
     
    tebe tvoj posao umori sto na sat..a ja bi sad mogla sjedeći zaspati

  7. edisa napisao:

    meni ništa ne treba mogu zaspati i sjedeći

  8. ria napisao:

    Noćas je pun mjesec, a ona situacija nije riješena. Nema te hipnoze koja će me natjerati na "relax" ili "sleep".
    Hvala za onu zelenooku (i ja imam zelene oči) sa suncokretima!

  9. Jitanek napisao:

    I ovako mi se spava na ovo tmurno vrijeme i još ovo samo mi još fali krevet…. pozzzzz….

  10. Adrijana napisao:

    …malo mi se zamantalo u glavi…heheheheheh

  11. Kapljica napisao:

    evo ja za pola sata krećem na posao. Iako, za razliku od tebe, ja neću niš raditi.

  12. Nada napisao:

    Zamantrana sam i ovako,pa još i ovo,ja mislim da pogledam malo više u  ovo,tek tada se ne bi nikad probudila…

Odgovori

