tko čeka, taj dočeka…

Svake jeseni kada zahladi ja krenem voditi rat sa vešom . Mašina odradi svoje opere i sad dolazi problem gdje ga osušiti, a nakon toga sve treba opeglati.  Kad je vani sunčan dan i kad sam kod kuće iznesem ga na balkon, ali čim se krene spuštati mrak, unosim ga u kuću. Kad ostane vani uvuče se smrad u njega i badava ti sav omekšivač i to što si ga oprao kad smrdi. Stoji mi u hodniku na onoj sušilici ..ili ga naslažem po radijatorima.. i tako iz zime u zimu. Par puta sam spomenula da bi nam sušilica bila od velike pomoći, ali nije dolazilo do ušiju drugog dijela naše male zajednice. Ove godine odlučila ja ostavljati veš vani da se  suši, i tek navečer  ga unijeti u kuću, kad padne mrak. Ne da smrdi..suši se po par dana, ma živi užas. No cilj je postignut.
U nedjelju je ovaj moj popizdio (kad smo išli u kino) obzirom da je njegova najdraža majica, iako čista uvukla u sebe miris dima i baš je onako vonjala da je na kraju nije obukao… U ponedjeljak je došao kući poslije posla i rekao: " Kupio sam  jebenu sušilicu, sutra idem po nju, a ti smisli gdje ćemo je staviti." Mislim si ja, ma što da smislim, već sam odavno našla mjesto za nju i strpljivo čekala da se realizira moja zamisao i dočekala. Jučer sam je prvi put uključila i osušila veš u njoj…, preporod…..izvadila ga, odmah posložila, nije bio zgužvan, valjda sam od prve pogodila temperaturu, tako da ga nije trebalo niti peglati, ma milina. Zaljubila sam se u nju na prvi okretaj  ha ha ha ha . Kućni buđet će sljedećih 24 mjeseci biti umanjen za 102,50 kn, ali isplati se. Nema više veša u hodniku..nema  po radijatorima..nema više hrpetine za pranje, koja čeka da se ona prije nje osuši…nema više hrpetine za peglanje…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

19 odgovora na tko čeka, taj dočeka…

  1. Gradski napisao:

    ivane….ivaneeeereci isusevidi ti se kuća odavde

  2. Vesna napisao:

    a ne svi problemi su rješeni kad su strojevi u pitanju…no i kad ćemo vidjeti video, inaće poništavam rezultat hi hi hi hi

  3. old_skul napisao:

    vidim opet ti sa strojevima imaš probleme …. jooooj sad si me posjetila na jedan opaki videoooo jaooooo….imaš srece da smo tu di jesmoo…jer bi bilo velikih 3 : 0 za olda !! ;))

  4. nina napisao:

    i krist je imao svoje posljednje iskušenje

  5. Vesna napisao:

    ak hočeš kolače jesti isto ih možeš gledati kroz staklo
     
    počni bacati možda upali
     
    ljeti niti ja nemam problema ima na dvorištu mjesta

  6. Zlatko napisao:

    Bitno je da si ti dočekala svoju pomočnicu .
    ja imam zaseban prostor za vešeraj, pa nemam tih problema a ljeti dvje velike tarase pa rješno sve.
    pozdrav.

  7. Never napisao:

    ja obično veš potrpam na sušenje u jedno od dvije dječje sobe uz radijator , malo van malo kod klinaca….mada bi mi sušilica dobro došla…vidiš , mogla bi i ja početi bacati bubu u uho drugoj strani….

  8. Gradski napisao:

    i prezić smrdi po gumi, al ak oćeš igrat sa strane moraš ga koristit

  9. nina napisao:

    uopće nemam pojma o čemu ti to

  10. Kala napisao:

    Nazalost jako su mi dobro poznati svi ti problemi, i iako imam zatvoren balkon ne pomaze jer se vlaga naravno uvuce pa opet sve zavrsi u stanu, ali drago mi je da si se ti spasila i korisno je cuti ovako iz prve ruke da si zadovoljna, pa cu imati to u vidu kad budem jednom imala svoj stan,😉

  11. ria napisao:

    Držim fige da budeš zadovoljna.

  12. Vesna napisao:

    a sigurno da povuće nešto više struje i da će račum biti malkoc veći, ali i peglanje oduzme i struje i vremena, no vidjet ćemo

  13. ria napisao:

    Stvarno ne želim biti partibrejker, ali mislim da će kućni budžeti biti malke više umanjen od 102,50 kn. Meni su neke žene rekle (jer ja sušilicu nemam, ali imam prostora) da bogme povuče struje. Možda nisu gledale energetski razred kada su kupovale ili ne reguliraju dobro temperaturu, ne znam ja. Vidjet ćeš i sama, pa ćeš nam ispričati drugi puta, kada se dojmovi upotpune.

  14. Vesna napisao:

    kombinirke se navodno češče kvare i veš zna smrditi po gumi
     
    primila na znanje… no može se smanjiti temperatura na kojoj se suši pa bi se skupljanje moglo izbjeći (valjda)

  15. Adrijana napisao:

    …ja imam sušilicu već pa skoro 3 godine…i ne bih ju dala za nikakve novce na svijetu…stvarno se isplati…samo moraš paziti ponekad se neke stvarčice vole malo skupiti pa sa recimo broja 10 dođeš na 8….najčešće se skupi dužina rukava ili dužina hlača….ja otada uvijek kupim mrvicu duže….

  16. Gradski napisao:

    ko nema mjesta, kupi si kombinirku

  17. Vesna napisao:

    u nedostatku prostora, pravi spas
     
    može biti, mada će, imam neki filing kad krene 12 mjesec..pa se krene nizati Sv.Nikola, godišnjica braka, rođendan, pa Božić…samo reći evo poklon je već na veliko u upotrebi…. ha ha ha ha h ah

  18. Kapljica napisao:

    eto vidiš….polako učiš. Možda zakoniti nije kupio toliko dugo sušilicu jer još uvijek pamti kako je prošao s peglom. Ja sam sama u trosobnom stanu pa imam gdje sušiti veš. čak ga ni preko ljeta ne nosim na balkon.

  19. Nada napisao:

    Za onoga ko nema balkon zatvoren kao ja,naravno da ovakvo vrijeme prestavlja veliki problem sa sušenjem robe,ali ta sušilica mi se čini kao neki spas..Jako dobra stvar………..

Odgovori

