šalteruša…

evo nešto na konto državnih službenika..ja sam se propisno nasmijala..pa ćete možda i vi… ne da mi se ništa pisati i zamarati se sa ozbiljnijim temama pa mi ovo dođe kao neki predah uz određenu dozu humora… nedjeljna razbibriga..

I dio

  

II dio

  
 
P.S. malo duže traju oba unosa ali isplati se poslušati

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na šalteruša…

  1. Vesna napisao:

    jel tražiš pa ne dobiješ, ili čekaš da ti se servira ko na tacni

  2. Gradski napisao:

    ja kad dođem, niti ne dobijem

  3. Never napisao:

    strašno…i smiješno…

  4. Vesna napisao:

    koristim i ja taj vid bankarstva, ali ima stvari koje ne možeš riješiti na taj način..

  5. Adrijana napisao:

    …ja sve plaćam preko interneta…ne volim čekati u redu…mrzim to…

  6. Vesna napisao:

    ti ne dođeš dv dana prije. taj dan, a bome niti dva dana poslje
     
    e onda mora da se propisno našetao okolo naokolo dok nije sve porješavao

  7. ria napisao:

    Moj muž voli landrati, pa je s početka braka preuzeo na sebe svu papirologiju i šetanje po šalterima. Nazdravlje mu bilo.

  8. nina napisao:

    ja kad dobijem niti ne dođem

Odgovori

