pogled…

Još uvijek se sjećam onog svijeta
Gledan kroz oči jednog djeteta.
Polagano su te slike bile potisnute,
Sadašnjost ih je uništila.

Gdje su sada stare slike?
Ovo je neravnomjerna tuga svijeta…
Želim se vratiti…
Onom osjećaju kada je sve savršeno.

Još uvijek se sjećam onih zraka sunca,
Uvijek je toplina na mojem licu bdjela.
Nekako je sve sada postalo hladno…
U mom srcu prazno…

Gdje su sada stare slike?
Zatvorena u očima jednog stranca.
Pokušavam se prisjetiti…
Onog osjećaja da je sve savršeno.

Želim opet gledati
Očima jednog djeteta…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

15 odgovora na pogled…

  1. Gradski napisao:

    osim za one koji vole neskvik

  2. Jitanek napisao:

    Ova slika i pjesma je super… obožavam poeziju i volim čitati pjesmice….

  3. Vesna napisao:

    dobro veće zlatko
    ko o čemu kokili ti o seksu
     
    dobar mu je savjet

  4. Vesna napisao:

    a đe te nađe, nakljucala te ko čorava koka zrno
     
    ja sam veliko
     
     

  5. kimi napisao:

    Lijepa slika djevojčice,kao istihovi!….pozdrav
    ps.Goetheov savjet:"Trebamo svaki dan čuti bar jednu pjesmicu,pročitati dobru pjesmu,vidjeti prvoklasnu slikui, ako je moguće,reći nekoliko razboritih riječi

  6. nina napisao:

    no, dobro, prije analnog seksa se ionak mora pročistiti

  7. Zlatko napisao:

    svi kažete jutro, a  ja ču vama veće dame moje.
     
    da sječamo se svi mi tih zažarenih dječijih obrazčića i nevinih pogleda,
    dječijih igara i vjerovanja, vremena kad nisi znao što su problemi,
    da sječamo se mi tih savršenih dana dok se još zlo svjeta nije spoznalo.
     
    ipak je lijepo sjetiti se togo, o da tako je ljepo i nevino bilo.
     
    puno pozdrava  my lady.

  8. Never napisao:

    ja sam još uvijek po malo dijete….nisam imala vremena biti prije…..

  9. ria napisao:

    Đe me nađe…

  10. Kala napisao:

    Hocu hocu, iskoristit cu svaki trenutak.🙂

  11. Vesna napisao:

    ti samo koristi, dok možeš, prednosti toga što nisi od ranog jutra u pogonu

  12. Kala napisao:

    Jutro i od mene, mada kasnim jer ste svi odavno vec u pogonu🙂
    Ne znam sto je ljepse, slika ili stihovi, prekrasno.

  13. Vesna napisao:

    volim i ja poeziju
     
    htjela sam staviti samo sliku, jer mi je posebna, ali stavila i stihove
    jutro

  14. Adrijana napisao:

    …stihovi ok…ali slika je savršena…savršena…ostala sam bez riječi…
    …jutrooo

  15. Nada napisao:

    Lijepi stihovi,volim poeziju…A tek pijesme…..

Odgovori

