rob sata..

Divim se ljudima koji ne osjećaju pritisak vremena. Ja sam uvijek u nekoj strci, frci, nešto moram, pa je to sve na brzake, jer vremena je premalo i tako to. I kao dijete, morala sam imati sat na ruci, jer sam bez njega bila izgubljena. Danas sa sobom nosam mobitel, koji mi služi kao podsjetnik na neke stvari. Čak uključim alarm da me podsjeti da u toliko sati moram nešto napravit. Ne ispadne sve uvijek tako, al približno. Neki dan smo auto vozili na popravak pa su mi poremetili sat u njemu koji mi je bio važan za vrijeme vožnje do posla. Bila sam strašno nesigurna u tom autu dok god nisam naštimala taj sat. Kao da je to važno za vožnju!! Svjesna sam i ja toga, al osjećaj je sasvim drukčiji. Zapravo sam rob nekih svojih starih navika. Ono što me je ponukalo na ovaj post je rečenica kolegice s posla kako će kuhati ručak kad stigne kući, ako snaha ne stigne od male bebe. Prvi tren sam se zapanjila jer sam ja i uz malu bebu u kući u kojoj sam bila sama (bez mame i svekrve) m o r a l a  imati skuhan ručak na vrijeme bez obzira dal sam mogla zbog bebe il ne. Ne zbog muža, već zbog sebe! Zapravo, zbog navike da se to mora i kvit. A ništa se ne bi dogodilo i da to nisam napravila. Al to znam sad, tada mi to nije padalo na pamet. A život bi mi bio puno lakši da sam to znala tad. Umjesto da si olakšam neke stvari, čisto zbog navika ja ga kompliciram prvenstveno sebi, a vjerojatno onda i ukućanima. Kad malo bolje razmislim, trebala bih izbaciti taj svoj sat iz glave, i prestati misliti da se sve mora. Pa šta ako ručak nije na vrijeme, život ide dalje! Pa šta ako nije pospremljen krevet, život ide dalje! Pa šta ako nisam obrisala prašinu, život ide dalje!
Ništa se ne mora. Osim umrijeti.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

18 odgovora na rob sata..

  1. nina napisao:

    jesam. nisam ti ja blanš duboa pa da ovisim o dobroti stranaca.

  2. Vesna napisao:

    rekla bi da nije opterečena vremenom što je dobro

  3. edisa napisao:

    hehehe pa šta bi rekla na osobu koja nema pojma koji je datum ili koliko je sati dok to ne vidim na kompu ?danas na birou popunjavam neki zahtjev i pitam radnicu koji je datum …posle toga pita ona mene moj broj telef. i ja kažem kućni (koji zapravo i nije moj nego svekrvin)i onda me pita broj mobilnog a ja neznam …pa nisam nikad zvala samu sebe , koji će mi!A što se vremena tiče nekako sve po osjećaju radim ali uvijek na kraju žurim..dobro veče!!!

  4. Vesna napisao:

    jesi sad zadovoljna?
     
    pošaljem ti jedan virtualni

  5. Gradski napisao:

    nemam sat

  6. nina napisao:

    ja sam oduvijek ugađala sebi.sada npr. postoji kućno pravilo da me se subotom i nedjeljom prije 10 ne budi , koliko tko bio gladan/žedan.kod mene vrijedi ona: zadovoljna ja – zadovoljni svi.

  7. ria napisao:

    Iz tvojih usta u Božje uši!

  8. Vesna napisao:

    ne bi bilo loše na neko vrijeme, mada ja bi više voljela da ti staviš svoj sat na ruku i – postaneš ja😉

  9. ria napisao:

    Kadgod radim, postanem takva. I onda odjednom sve moram, svaki dan i na vrijeme.
    Kad ne radim, nemam sat i moram samo obaveze tipa roditeljski, prijava na biro i sl. Sve ostalo čeka dobru volju.
    Dakle, daš otkaz, skineš sat i – postaneš ja😉

  10. Vesna napisao:

    ja sam uspjela svoje posložiti tako da poslje ručka svako svoj tanjur pospremi u perilicu suđa, a ranjgle stavim u rol i kuhinja čista
     
    za spontane stvari uvijek se nađe mjesta

  11. Kala napisao:

    Meni se cini da ja tek postajem rob sata, ali mislim da je to zato jer volim imati neki plan, tako lakse sve stignem, ali bez strke, mada sam najsretnija kad mi nesto uleti spontano, odma to ubacim u raspored.

  12. Vesna napisao:

    s vremenom dođeš do tog zaključka, ali kad si mlađi sam sebi udaraš tempo jer bi htio napraviti sve odjednom i sve po špagi

  13. Nada napisao:

    Ono što se mora,mora se…Ali ćemu tolika strka,ništa neće pobjeć,sve će biti tu i kad se vratiš…..Zato daj i sebi malo mira,oduška…….Sve se to stigne,i da  se radi polako..

  14. Vesna napisao:

    Sve to stoji Zlatko što si napisao, ali ako se i sve to ne natravi u taj dan ništa se neće dogoditi, napravit će se drugi dan..
     
    na godišnjem nemam sata..nemam nikakvo čudo tehnike
     
    u večini slučajeva i ja odahnem vikendom, ali sad je i subota kao programirana sa tekmama i treninzima, pa vozi malog vamo vozi tamo
    jutro

  15. Never napisao:

    ja cijeli tjedan jurim , a onda si vikendom dam oduška….

  16. Kapljica napisao:

    ja poludim kad na posao odem bez sata, iako ga u učionici imam na zidu. Ali na godišnjem sat jako rijetko nosim.

  17. Zlatko napisao:

    Da Vesna slažem se s tobom da se ništa ne mora.ali neke stvari trebamo napraviti, sama si rekla da si imala bebu i stigla još i kuhati pa zar ti ne trebaš jesti,zar kuhaš samo za druge ne i za sebe, zar se prašina briše zbog drugih ili zbog sebe.Ne treba sve komplicirati i ne mora biti sve na vrjeme, ali neke stvari radimo zbog sebe! ne samo zbog drugih.Čovjek bih trebao nači neki kompromis u takvim stvarima i međusobnom komunikacijom uskladiti obavezene zato što se mora, več zato što to radiš zbog sebe ili zbog nekog.Najviše bih pogrješili kad bih mi svi sebi rekli neču skuhati, neču oprati, neču počistiti  neču tko zna  što.Samo u čemu bih se probudili za koji dan mislim ni da nam "odred za čistoču ne bih mogao pomoći"A što bi bilo tek sa higijenom ne želim niti pomisliti!Nemože samo onaj tko to ne želi ili nemože iz zdravstvenih razloga a sve ostalo mislim da nema opravdanja,narvno ne treba u svemu tome trčati po satu kako si ti dala primjer, ali neka to bude onako, kako si odredimo samii neka bude zbog nas i nama nam dragih ili voljenih ljudi u životu. Naš ljudski život se i sastoji od rada!( Bez truda majke ne bih bili rođeni, niti bez truda čovjeka ne bih bili sahranjeni )Znači cijeli život nam je trud (rad). A ako razvijemo dobru komunikaciju i razumjemo jedni druge onda si sav taj trud možemo olakšati.Oprosti ako sam bio kritičan ali i ja puno stvari nemoram raditi ali radim to zbog sebe i svoje djece i ne mora to
    uvjek biti točno, ali neka bude s voljom.Sad te puno pozdravljam do sljedečeg javljanja.

Odgovori

