net..

Zadnja dva dana nešto mi šteka internet.. uopće na naslovnoj stranici kad otvorim msn ne vidim nove unose, nego tek kad dođem do stranice svakog od vas mogu vidjeti ima li nešto novo.. nije da je to sad ona presudna životna stvar (rekao bi Đole), ali….valjda sam đanki koji se navukao na to da sve štima…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na net..

  1. edisa napisao:

    ma tu sam ja , pratim dešavanja samo sam u stisci sa vremenom i ne ostavljam komm

  2. nina napisao:

    a koja je razlika između stolnog i prijenosnog računala?

  3. Zlatko napisao:

    Super da ti je sve uredu iako ti ni informatičar ne može pomoći kad su u pitanju blokade ili nova internet gamad.ja koristim internet i fiksni , mob sve na vipu i nemogu se požaliti više od dvje god koristim net preko nijh i super funkcijoniše. a mob 8 god. zasada mreža dobro podržava i nema nekih padova, dok u adsl prometu preko t-mobilebrat do mene ima dosta puta štekanja osobito navečer puno je korisnika a nisu dovoljno dogradili servere.puno pzdrava iz kišnih Vinkovaca.

  4. Vesna napisao:

    tako sam i ja provjeravala al vidim jutros sve ok
     
    ajd bar netko😉
     
    a i nije te bilo baš prošli tjedan🙂
     
    računalo mi sređuje informatičar, tako da nije do njega
     
     
     
     

  5. Zlatko napisao:

    dobro veće moje dame.internet su u zadnja dva tjedna dograđivali softwer ali većinom za govorne opcije, ali to nije uzrok da nešto nemožete vidjeti dosta puta su kod nekih od davatelja usluga opterečeni serveripa dolazi do koćenja, ako vam se dešava da se stranica učitava relativno normalno a neki sadržaj nevidite jasno ilinikako onda vam je naj vjerovatnije računalo u pitanju morate pogledati upadate od jave, od pretraživaća trebate obrisatiprivremene datoteke koje se gomilaju i usporavaju rad računala i također morate bar jednom mj. složiti podatke naračunalu (degraf disk) i pazite da vam se c disk na kojem su windowsi ne pretrpa glupostima a i morate uvjek imati na njemu otprilike oko 5% slobodnog prostora da bih mogao presložiti datoteke. morate provjeriti računalo na raznu gamad i toplo vam preporučam da uz vaš antivirusni program koristite i spaybot160ako ga već nemate besplatan je a radi posao kao pravi profesionalac i popravi dosta problema.ako su vam windowsi legalni provjerite upadate za njih i drivere računala .toliko od mene za sada.pozdrav moje dame.

  6. edisa napisao:

    nešto je mikrosoft nadograđivao ove usluge pa je sigurno zbog toga meni nije štekao hotmail prošle sedmice…dobro veče

  7. Kapljica napisao:

    ja sam na iskonu pa me opet uglavnom navečer jebe internet

  8. Never napisao:

    ni ja ovih dana ne vidim nove unose nego provjeravam preko liste prijatelja , kad stavim miš na sličicu onda mi se pokaže…a sinoć mi se prekidala i veza što ne pamtim da je bilo….

  9. Vesna napisao:

    ajd nisam znači jedina, mora da je i njih zahvatila recesija o kojoj svi melju, pa će prije povećanja računa uskratiti usluge, kao ono stara mreža treba je obnoviti ….bla bla bla…. ha ha ha ha ha ha

  10. Adrijana napisao:

    …isto je tako i kod mene…nešto ne štima…ali to je do t-coma, ne do nas…jučer nisam uopće mogla na net neko vrijeme…danas eto mogu,ali se još ne vide svi unosi…
     

Odgovori

