vesta…

Vani je zahladilo opasno, no nije to još ništa uvijek može biti hladnije. Obukla ja jutros na sebe vestu, prvu koja mi je došla pod ruku, i to vunenu. Čistam mi je godilo ujutro, topla je, grije, Rašicina čista vuna. Kolegica me dočekala "ohooo netko se opet ponovio " Mislim si ja …je baš ponovio, vesta stoji u ormaru već tri godine da je nisam obukla..uvijek mi je u njoj vruće. Kako sam je oprala i posložila na novo, tako je došla na red. Već sam zažalila što sam je obukla, vruće mi je za popizdit (ovdje unutra), nitko ne da otvorit prozor, kao zima je..sve neka smrznuta stvorenja oko mene, a ja bih najrađe vestu zamijenila kratkim rukavima. Nešto mi miriše na to da će opet završiti u ormaru do daljnjeg i čekati neka druga vremena ili snijeg do koljena, da je obučem i nosim po vani..jer ovo si više ne mislim priuštiti da se kuham u njoj. Za par godina opet će netko primijetiti da imam novu vestu.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

15 odgovora na vesta…

  1. Vesna napisao:

     ah ta raznolikost u pojedinim značenjima riječi… kako je lako zbuniti ljude oko sebe😉

  2. Jitanek napisao:

    ajoj meni je uvjek zima i jako sam zimomorna tako da ja več odavno nosim vestu ima ohoho i nikada mi nije vruće u njoj…. samo dok sam prvo skontala jer je u nas vesta – haljina, a u vas vesta a u nas đemper…. pozzzzzzz….

  3. Vesna napisao:

    zlatko kako je krenulo biti će snijega uskoro
     
    ti danas cijeli dan u školi znači
     
    ja ne trpim

  4. nina napisao:

    moja baba zna reći: za ljepotu treba trpit.pa ja trpim.

  5. Never napisao:

    i meni danas dobro došla…..prije podne s klincima imala akciju papira…unatoč tome se smrzla da mi se cijelo popodne spavalo….u popodnevnoj smijeni….

  6. Zlatko napisao:

    Znaći Vesna nam je jutros bila u vesti, naravno da će ti biti vruće u zatvorenom,kad zagruva snijeg onda ti nju obuci i sa svijim dragim na grudvanje ili valjanje po snjegu.Pozdrv i do tipkanja.

  7. Vesna napisao:

    ja bih potpisala vječnih 21-22 stupnja..

  8. ria napisao:

    Zimogrozna. Znam točno kada ljeti temperatura zraka prijeđe 33°, jer se do 33° uopće ne znojim. U normalnim uvjetima, ne mislim ako radim na stroju ili sl.

  9. Nada napisao:

    Da,ne volim se ni ja navlačiti,meni i kad je zima dogodi mi se vručina..

  10. Vesna napisao:

    adrijana odem i ja do dučana u kratkim rukavima pa me gledaju kao da sam pala s marsa, trgovkinje su navikele, ali oni koji se zateknu unutra

  11. Vesna napisao:

    vidi se ..ti zimogrozna jedna, a još si strijelac ko ja… hmmmm…..mene salo grije ha ha ha

  12. TOPIK napisao:

    sam da vidim hoće li se sad vidjeti slika…

  13. Adrijana napisao:

    …ja nisam zimogrozna..i doslovce sam cijelu zimu u kratkim rukavima,po stanu naravno…znam se ponekad čak i zaletiti do trgovine tako,pa me malo čudno gledaju…heheheheheh

  14. Vesna napisao:

    rješila bi se ja nje da je nisam dobila na poklon.. kad tad bi rekao ja ti kupim a ti je ne nosiš

  15. TOPIK napisao:

    Daj je meni, meni nikad nije vruće. Čak ni na plus 40.

Odgovori

