pojilo…

Jedan od mojih spaces prijatelja u svojim albumima imao je sliku koja mi je bila posebno lijepa… kako je uklonio starije albume sa svog prostora, s njima je nestala i ta slika. Zamolila sam ga da mi je pošalje i dobila sam je  i to ne jednu …dvije. Adnane još jednom ti se ovim putem zahvaljujem. Bila sam toliko slobodna i stavila ih na svoj prostor, istina napravila sam to bez dozvole, ali vjerujem da se nećeš ljutiti.

Slika me je vratila u djetinjstvo…u doba kada sam ljeta provodila na selu. U dvorištu je bilo jedno takvo pojilo na kojem su krave pile vodu… Nama je služilo za kupanje.. znali smo se uvaliti u taj valov i kupati..voda je bila toliko ledena,..a mi mladi ludi ništa nam nije smetalo. U blizini je bila jedna rječica.. Glogovnica..znala sam sa bratićem otići do nje i nalovili bi žabe, i po skrivečki ih stavili u valov i čekali da se krave vrate sa ispaše i krenu piti vodu. Pa kad žaba iskoči iz vode krave bi se poplašile. Teta je dobila lagani slom živaca sa našim glupostima, ali svako vrijeme nosi svoje i što je odraslima nepojmljivo, to djeci padne na pamet.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

13 odgovora na pojilo…

  1. Never napisao:

    iza djedove i majkine kuće je je bio bostan , a iza bostana livada za ispašu krava i konja….tamo je bilo slično pojilo i đeram…ko zna postoji li još…nema ni konja , a i kravica je sve manje…..

  2. Vesna napisao:

    slik je fenomenalna (meni)…a djetinjstvo mi je bilo super sve tamo do 17-ste…nebi mjenjala niti dana
     
    zadovoljna i sretna ..jesam, a kad budeš išao tamo biti će i novih slikica😉
     
    ma čime sam te to iznenadila
     
    tebi je sve pripizdina što nije gradska vreva, dosadno
     

  3. nina napisao:

    koja pripizdina

  4. kimi napisao:

    Vesna,baš lijep opis ovog pojila kao i tvog djetinjstva…….a i slike su super!
    Znaš iznenaditi…..pozdrav!

  5. Adnan napisao:

    Neljutim Vesna ni malo, neka si ti zadovoljna i sretna. A obećao sam ti posebno slikati to pojilište.

  6. Nada napisao:

    Slike su lijeoe,a po opisu i tvoje djetinstvo…

  7. Kala napisao:

    Slike su prekrasne, bas kao sto zvuce i ti tvoji dogadjaji iz djetinjstva.

  8. Vesna napisao:

    u king krosu..otkad je otvoren bila sam tamo jedno 4-5 puta.. ne volim te velike trgovačke centre..odbojni su mi.. a ljubičasta krava.. ha ha ha, ajd moje djete barem zna kako krava izgleda

  9. Adrijana napisao:

    ..dobro je,mi bar znamo kako izgledaju krave…ova nova djeca nemaju pojma…osim što misle da je ljubičasta…hehehehehe…kao ona milkina iz king krosa…neznam ak si bila skoro ,pa ju vidjela…heheheheheheh

  10. Vesna napisao:

    svi smo imali neke svoje specijlnosti
     
    viš napiti kokoške nam nije palo na pamet…
     
    a bome i od moje.. imamo malu kupaonu
     

  11. TOPIK napisao:

    u svakom slučaju veće je od moje kade

  12. ria napisao:

    Jedan prof iz srednje nam je pričao kako je uživao, kad je bio klinjo, kokoškama izbaciti svu vodu za ljetnih vrućina i nasipati im u tu posudu rakiju. Onda bi čekao da kokoške ožedne, a onda se valjao gledajući pijane koke kako bauljaju i padaju po dvorištu.

  13. Jitanek napisao:

    Još sam mlada, ali kada se samo sjetim onih ludih dana što smo radili kao djeca…..

Odgovori

