20 godina…

Polako se približava dvanaesti mjesec, a time i godišnjica braka..istina ne 20-ta.. čak ni u pola manja..al eto jedan vic o  godišnjicama … ha ha ha

Probudivši se usred noći, žena ustanovi da njenog muža nema u krevetu. Ustane i zatekne ga kako sjedi u kuhinji uz  šalicu kave, i gleda zamišljeno i nekako sjetno u zid ispred sebe.

-Zašto ne spavaš dragi? Što nije u redu?- upita ga ona

On je pogleda i reče: – Prisjećam se kako smo se upoznali prije 20 godina i kako smo počeli zajednički izlaziti. Ti si imala 16 godina. Sjećaš li se toga?

Žena je bila dirnuta do suza što je njen muž tako brižan i nježan. -Naravno da se sjećam – tiho reče ona.

Suprug uzdahne. Riječi su teško izlazile: – Sjećaš li se kada nas je tvoj otac uhvatio na zadnjem sjedalu mog  auta?

– Naravno dragi- reče žena sjedajući na stolac nasuprot njemu.

– A da li se sjećaš kada je uperio sačmaricu u moje lice i rekao "ILI ŽENIŠ MOJU KĆER ILI ĆU TE SPREMITI NA 20 GODINA U ZATVOR"?

– Sjećam se i toga – odgovori žena nježno.

Muž obrisa suzu koja mu je klizila niz obraz i reče: – Danas bih bio pušten na slobodu.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

30 odgovora na 20 godina…

  1. Vesna napisao:

    ne kasniš 8.12. je ali hvala što misliš🙂

  2. Kala napisao:

    Vjerojatno kasnim, ali nije kasno, sjetila sam se da si rekla da vam je pocetkom 12. godisnjica, pa evo cestitam vam i zelim vam bajkoviti happy end, samo ljubavi ljubavi i ljubavi. Pozdrav

  3. Vesna napisao:

    ti pitaš kad napraviš

  4. nina napisao:

    ja nikad niš ne pitam, uvijek napravim po svom

  5. Vesna napisao:

    hvala Kimi

  6. kimi napisao:

    Vic i prića nasmijali su me…..vrijeme leti,godine prolaze i za ćas sam nabraladosta godina bračnog staža.Kad se osvrnem zadovoljna sam i sretna što i tebi od srca želim…….pozdrav!

  7. Never napisao:

    unaprijed sretna godišnjica….kad sve sagledam i zakoniti i ja smo mogli puno gore proći….sve u svemu ispali smo sasvim solidan brak…….al vic je dobar…..

  8. Vesna napisao:

    trenutrno nisi situacija je takva kava je…ali to ne znači da ponovno nećeš biti

  9. Zlatko napisao:

    vic je dobar i cijela prića, samo ja nisam više kompententan da komentiram ovaj tip priće zato vas sve samopuno pozdravljam.

  10. Vesna napisao:

    tebi nikaj, al pitaj svog supotpisnika jel njemu smiješno?

  11. nina napisao:

    i kaj je tu smiješno?

  12. Vesna napisao:

    oho lopužo opet zabušavaš…a ono ide "i zajedno su sretno živjeli do kraja života".. ;-))))

  13. marko napisao:

    cccc…….. vesna, vesna……….       a ono" i zajedno su živjeli do kraja života!" gdje je to nestalo…..
    hahahahaha….. šalim se , naravno, ovaj ti je super….
    pozzzzzzz………………
    P.S.
    viš\’ da i ja znam "ponekad" navratiti……..😉

  14. Vesna napisao:

    viš kak možeš lijepo napisati..a ne "posle j* nema k*"
     

  15. edisa napisao:

    posle jebanja nema kajanja , tako kažu

  16. Vesna napisao:

    kad bi sve bilo po planu, izostao bi faktor izneneđenja koji je najbolji
     
    bez ono "valjda"
     
    jutro

  17. Nada napisao:

    Dobar…..Uljepšala si mi dan eto tako barem malo da se nasmijem…. A što se tiče braka valjda i mene čeka to sljedeće godine..

  18. Adrijana napisao:

    …heheheheheh…doobar vic…
    …jutrooo

  19. Kala napisao:

    Da da, tako je, ma oko 27-30 mi je plan, ali cim je plan, znaci nece tako ispasti, hehe. Dobro jutro!!

  20. Vesna napisao:

    stigneš ne žuri, znaš kako se kaže ako će ti biti dobro nikad nije kasno, a ako je loše uvije je prerano

  21. Kala napisao:

    Presmijesno… Iako ja jedva cekam bracni zivot, za razliku od dosta cura pa makar mi ovo rekao nakon 20 godina, haha. A cestitke cu uputiti znaci pocetkom 12.
     
    -odg sam za prezentaciju kod sebe,ali sve u svemu bilo je bolje od ocekivanog-NARAVNO!😉 POZDRAV!!

  22. Vesna napisao:

    ne slušam statistika je ionako po sistemu rekla kazala, a godina 7 je kao neki pokazatelj…moš mislit

  23. ria napisao:

    Ne slušaj što drugi kažu. Statistika može potvrditi sve što ti (ne)treba. Mi svoje najveće krize odradili do 7. godine i time pobijam teorije. 

  24. Vesna napisao:

    biti će punih sedam (kažu kritične godine)..uvjek sam govorila da se prije 30-te neću udavati i eto zeznuo me tjedan dana prije tridesete
     
    nemoj ni mog muža žaliti i on je sam birao 🙂

  25. TOPIK napisao:

    ne žalim ga, sam je birao…mislim ovog iz vica a ne tvog muža🙂

  26. ria napisao:

    Ni 10?! Aaa, pa vi ste mi još friški! Samo naprijed!

  27. Adnan napisao:

    Kraljice svaka ti čast za ovo. čestitam ti pa koliko got bilo

  28. Vesna napisao:

    nije još ..početkom 12 mjeseca je

  29. Jitanek napisao:

    Sorry ali zaboravila sam ti čestitati na godišnici braka…. Velike čestitke i da još desetoroduplo budete još u braku….. Veliki pozzzzzzzz…..

  30. Jitanek napisao:

    hahahahha, ovo je genijalno….. Pozzzzzzzz
     

Odgovori

