pucketanje..

Moderna neka vremena. Toplo je ovdje kod nas u kući, iako je vani poprilično hladno.. Gledam u radijatore…je istina topli su , griju, isijavaju naprosto…. no…nešto nedostaje ( ne mislim pri tom na zakonitog), nedostaje ona romantična nota. Ugašena svijetla…lagano pucketanje vatre u otvorenom kaminu, koja obasjava sobu i zrači nekom posebnom toplinom….. nedostaje onaj miris drva.. Nije sad da sam odrasla uz kamin…ali u zimi… vani je bilo snijega do koljena.. a baka je znala sjediti s nama u sobi ispred starog kamina i pričati priče za laku noć…. ugasiti  svijetlo..izaći tiho iz sobe… vatra je  i dalje pucketala… kroz prozor su se nazirale pahulje snijega… mi smo lagano tonuli u san…a vatra je plesala svoj poseban ples i obasjavala zidove sobe…sve dok i zadnja iskra nije utrnula negdje duboko u noći…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na pucketanje..

  1. nina napisao:

    dosaaadnoooo

  2. Never napisao:

    nekada smo i to imali ,al volim ja i komociju uz radijatore…iako me kako Vesna kaže dva put ugriju….

  3. Zlatko napisao:

    kod mene i dan danas kad hoću gori vatra u velikom kaminu i obavezno za božić a znamo i ovako kamin je kamin zagrije toliko da moraš otvarati prozore a sa radjatorima se to baš i ne postiže. da prekrasan osjećaj .

  4. Nada napisao:

    Takvo nešto lijepo još nisam doživila,ali jednog dana se iskreno nadam da ću ijai ja svojoj djeci pa i sebi nešto takvo moć priuštiti.Pozzzzzz

  5. Vesna napisao:

    moje sjećanje je isto vezano uz selo
     
    dobro kažeš svi stisnuti u jednoj sobici…a danas vkatko na svom kraju
     
    kako tebe tvoja drva zagriju dva puta..dok i nacijepaš i kasnije položiš…tako te i ovaj naš plin zagrije dva puta..prvo on a kasnije račun kad ga treba platiti
     
    mi bi da imamo ložili tek kad stignemo kući poslje posla…a do tada bi bilo hladno ko u frižideru.. i onda koliko ti treba da se sve zagrije..evo već je vrijeme za spavanje
    jutro

  6. Adrijana napisao:

    …ja imam plin i radijatore po cijelom stanu i toplo mi je…nemam kamin jer bih bila lijena svako jutro čistiti i ložiti vatru ma koliko to lijepo izgledalo…
    …jutrooo

  7. ria napisao:

    E, ja imam drva i pucketanje vatre. Nije kamin, tj. ne možeš gledati kroz "prozorčić" u plamen, ali se čuje pucketanje i toplo je kao u paklu. Mogu ti reći da većinom ljudi koji se griju na plin, kada nelete do mene, kažu: Joj, što je vama fino! Plin tako ne grije. Grijao bi, ali ne znam da li baš po toj cijeni.

  8. Kala napisao:

    Podsjetila si me ne moje odlaske i noci kod bake na selu gdje su se takodjer grijali na drva, prekrasan ugodjaj,

  9. Antonija napisao:

    <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Rhb1MsPvpeg&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Rhb1MsPvpeg&hl=en&fs=1&quot; type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

  10. Antonija napisao:

    Djetinjstvo pamtim po toploj sobi ustvari kuhinji u kojoj smo sjedili stisnuti uz majku dok  nam je pričala bajke
    i događaje iz svoje mladosti…Tada se grijala samo jedna prostorija i svi smo bili na okupu a sad razasuti po silnim kvadratima jedva da se uspijemo sresti…:)) Da bila su to dobra stara vremena……..

  11. Jitanek napisao:

    To je baš lijepo i mi bi znali nekada kada pođemo na selo kod svojih sjedati uz vatru i grijati se. Samo što mi nismo imali kamin u kuči nego komin pa bi tamo satima sjedali i pričali dok lagana vatrica tinja.

Odgovori

