u prolazu..

Pritisnulo me sa svih strana, što posao, što privatne obaveze, i ostaje mi gotovo ništa vremena za mene i moje gušte. Uhvatila sad tek trenutak za jedan copy-paste (nisam mogla odoljeti).. i jedan pozdrav svima
 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na u prolazu..

  1. Jitanek napisao:

    Ajme baš su preslatki…….Slika je super……. Znam kako je to kada nemožeš uhvatiti za sebe 5 min. vremena……

  2. Vesna napisao:

    no dobro drugi put se potrudim pa iskopam neku bolju

  3. nina napisao:

    kažem što i e.a.p. never more

  4. TOPIK napisao:

    hajde, možeš ti i bolje slike odabrati, moja knjiga gostiju to dokazuje🙂

  5. Nada napisao:

    Slatko,suosjećam se s tobom ………..Znam kako je to……..

  6. Never napisao:

    priča mog života….pozdrav…

  7. ria napisao:

    Hi & by!

  8. Adrijana napisao:

    …pozzz i tebi…

Odgovori

