na benzinskoj..

kažu da su plavuše smotane..kaj su onda crnke??
 
 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na na benzinskoj..

  1. nina napisao:

    ja bi je pitala koji tanka, a onda bi joj natankala krivi

  2. Never napisao:

    baš je dobra…..prava glupača….

  3. Jitanek napisao:

    he he he kada smo kod toga ja sam smeđkasta……

  4. Adrijana napisao:

    heheheheheh…sva sreća pa sam crvenokosa…hahahahaah

  5. Nada napisao:

    Ajme pa ona nema veze,ali štikle su joj zakon……………Funny,funny………………..A skakutanje…………

  6. Vesna napisao:

    i to bijelim ha ha hanije baš da ide u prilog ženskom rodu, ali koliko ih ima samo takvih

  7. Jitanek napisao:

    Ha ha ha…. Ajme Kala baš si me nasmijala sa ovim njezinim skakutanjem u štiklicama….

  8. Kala napisao:

    Ha ha, ajme katastrofa, ali glavno da ona skakuce u stiklicama.

  9. Jitanek napisao:

    Ha ha ha ovo sam več gledala…. milijun posto…..

  10. ria napisao:

    Garant je nekoga zvala da pita koje gorivo koristi i kako da ga sipa.

Odgovori

