Nikola…

 

 ne zaboravite očistiti čizme i staviti ih na prozor….nikad se ne zna..možda vas netko iznenadi

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na Nikola…

  1. Never napisao:

    čist informativno….moj mlađi je uzeo moju čizmu za Nikolu…nije ni razmišljao o svojoj obući….domišljato

  2. nina napisao:

    i sutra ću biti u centru pažnje

  3. Nada napisao:

    Ja mislim da ja ovdje imam najveću čizmicu,a još uvijek se nadam da će i biti puna……

  4. Jitanek napisao:

    nekada je dovoljna samo i pažnja…. moj mali nosi cipelu samo 20 a tu i nesta nista osim jednoga bananka……a uuuuuuu treba napuniti cipelu 45…….

  5. Adrijana napisao:

    …primljeno na znanje…svako iznenađenje ako je ugodno naravno dobro je došlo…pusa sv. Nikoli

  6. Never napisao:

    moji nose tenisice i sportske cipele ( broj 45 i 36 )…..koliko tu stane….to nosi Sv. Nikola….

  7. Vesna napisao:

    moj sa 6,5 godina ima cipelu 34, što će tek biti kad bude kao tvoji klinci star…

  8. ria napisao:

    Ja sam svojima rekla da samo ja još imam pravo na Nikolu, jer imam dječji broj cipela (35). Klinci već imaju 37-38 i Nikola ne prepoznaje to kao dječje čizmice. Nakon moljakanja i pomnog razmišljanja, "Nikola" je zaključio da će dobiti samo mandarine, Cleverove bananko-banane i možda koju kn (okolo 10). I šibu, naravno.

  9. Kala napisao:

    Nadam se da hoce… makar i sitnicom. Iako cu naci najvecu cizmu😛

Odgovori

