jutro..

 

 

 

Pogledaj kroz prozor i pogledaj u jutro. Zaželi mu dobrodošlicu bez obzira što ti ono donosi. Radost ili tuga  tvoji su osjećaji i kao takve ih i prihvati.


Sada zatvori oči i pokušaj zaželjeti … jutro kakvo bi ti želio da bude. I onda ga zamijeni  sa sadašnjim jutrom. U trenutku kad shvatiš da će jutro biti baš onakvo kakvim ga ti stvoriš, postat ćeš majstor svoje sudbine, kreator života oko sebe…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

17 odgovora na jutro..

  1. ria napisao:

    Za prvi komentar sam mislila da ga ostavljam na prostoru Jitanek. Vidiš šta nespavanje radi čovjeku..

  2. ria napisao:

    Noćas sam spavala. Ma nije, genetska greška. Moja teta "overseas" radila je 25 godina samo noćnu smjenu, jer je zaključila da joj je bioritam takav. I moj stari ne može spavati noćima. I baba. Svi smo zdrndani.

  3. Vesna napisao:

    dobro jutro u ovo sunčano jutro

  4. Adrijana napisao:

    …dobro ti jutroooo

  5. Never napisao:

    a da nisi samo zamijenila dan za noć…..jutro ima svojih čari….mir , tišina , osjećaj slobode….malo dalje dišu draga usnula bića…

  6. Vesna napisao:

    vjerujem da znaš razlog…. podsvjesno ti neda mira koliko god o njemu ne razmišljala

  7. ria napisao:

    Jep. Lav je zapravo noćna sova. Već danima nisam zaspala prije 3:30 ujutro. Ubijam se, a ne znam razlog nesanice

  8. Vesna napisao:

    ria za tebe se zna, ne diraj lava dok spava

  9. nina napisao:

    ja imam "this is a self cleaning kitchen. clean up after yourself"

  10. ria napisao:

    Oni koji me znaju (makar virtualno) malke dulje nego ti, znaju da ja nisam jutarnja osoba. Moji klinci su mi poklonili 2 magnetića: "Volim jutro, samo kad bi dolazilo malo kasnije" i "Bio bih nezaustavljiv, samo kad bi mogao krenuti" (sličica šalice kave)

  11. Jitanek napisao:

    Svako jutro kada se dignem, dignem se na lijevu nogu….. A to je samo prolaznih nekih pola sata dok popijem kavu i zapalim koji cigar…. Ali onda poslije toga u mene ulazi vedrina, radost i veselje……za mene je jedan dan, uzbudljiv kao svaki novi dan….

  12. Vesna napisao:

    jutro će promjeniti sve..kaže jedna pjesma..a meni j najdrađa izreka " Mnogo ljudi vjeruje da se stvari mjenjaju s vremenom, no istina je da promjenu morate napraviti sami." Andy Warhol

  13. Nada napisao:

    Jutro donosi novi dan,novu radost,a možda nekome i novu tugu……Meni je svako jutro neka radost neko veselje,i nova uzdržljivost..

  14. Vesna napisao:

    što nisi svakom dala da opere svoje prije nego krene kućiili kako posiješ tako češ i žeti reklo bi se

  15. Kala napisao:

    Bas kao i sve, kako si napravis tako ce ti i biti. Jutro! Dobar dan bolje receno.🙂

  16. TOPIK napisao:

    Meni jutro donosi pun klinac prljavog suđa🙂

  17. Never napisao:

    ako kažu da se po jutru dan poznaje onda to znači da je na nama odluka hoćemo li cijeli dan ostati spavati ili dremuckati u krevetu ili otvoriti širom oči i krenuti u novi dan….izbor je naš..dobro ti jutro

Odgovori

