otac i sin…. Ironman Thiathlon

Svatko od nas ima neke teške trenutke u životu kada pomisli da se sva nesreća ovog svijeta sručila baš na njega. Tek kad se prvi val tuge smiri sposobni smo uvidjeti da je nekome još gore nego nama i da uvijek može biti gore…ali i bolje. Blagdansko vrijeme obično baci jedan dio ljudi u nekakvo čudno stanje… krenu razmišljati o svemu onome što su kroz godine izgubili i prisjećaju se (barem ja) svih dragih ljudi kojih više nema…a voljeli bi da su sa nama i da dijele dio blagdanskog raspoloženja… no život ide dalje i nosi sa sobom nova veselja isto tako i nove tuge… no o tom djelu odlučuje ona sudbina koju sam spomenula prije par dana…
Ovo što sam se odlučila staviti danas dio je realnosti jednog oca i jednog sina…dvije osobe koje su nam čista nepoznanica i nismo za njih nikada čuli (ili neki jesu). .. Nije nekakav post koji će vas nasmijati i razveseliti… ali vjerujem da vas neće ostaviti ravnodušnima (nije niti mene) već potaknuti na razmišljanje koliko smo ustvari svi skupa sretni i zadovoljni, a opet negdje u dubini duše osjećajni kada je tuđa nesreća u pitanju.. koliko god neki govorili da su sami sebi centar svijeta…..
 
ISTINITA PRIČA
Sin pita jedan dan svog tatu "tata hoćeŠ li sudjelovati sa mnom u maratonu"?
Otac je bio bolestan na srce, ali je ipak odgovorio DA.
I trčali su maraton zajedno. I trčali su i druge maratone, jer je otac uvijek odgovorio DA, kad ga je sin pitao.
Jedan dan sin pita oca  tata šta misliš da se upišemo da idemo vježbati za Ironman-a ?  I otac odgovori DA
Za one koji ne znaju prvenstvo svijeta Ironman je godišnje dogadanje koje se održava u listopadu u Americi,na Havajima. To je najteži triatlon na svijetu. Natjecatelji moraju proci 3.86 km plivajuci, zatim 180,2 km  na biciklu, i na završetku maraton od 43,19 km dug pored Big Islanda.

Otac i sin su završili utrku zajedno……evo videa te utrke : Ironman Thiathlon

http://godtube.com/flvplayer.swf

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na otac i sin…. Ironman Thiathlon

  1. Jitanek napisao:

    a što da rečem kada je tu sve rečeno…..

  2. Never napisao:

    i onda netko zdrav kaže…ja to ne mogu…

  3. nina napisao:

    moj tata i ja utrkivali smo se tko prije do bočice ruma za kolače

  4. Vesna napisao:

    ria svi mi cjepidlačimo ponekad i kukamo, a kako kažeš treba te nešto na ovaj način ćušnuti da bi uvidio koliko nam je ustvari dobrokoliko je inspirirajući teško je procijeniti, ali svakako te navede da na drugačiji način sagledaš neke stvarigledala sam i ja tu emisiju i zvali s svih telefona koje imamo…no to je tek kap u moru..ali kap po kap i napilo se strdstava za pomoćbrinemo o drugima jer nikada neznaš kad će tebi zatrebati briga drugih

  5. kimi napisao:

    Da ovaj prilog sam već gledala…šta reči…sve je u našoj dobrodušnosti i sposobnosti da brinemo jedni o drugima i da postupamo s drugima kao da su vrijedni jednako kao i mi…

  6. Adrijana napisao:

    ..da,da sve je to istina što ste napisale…svi više manje živimo dobro,sretno…a opet često cendramo…često smo ne zadovoljni…dok nas nešto ovakvo ne cimne,pa shvatimo koliko je život lijep,čudesan…ali i okrutan…i treba se znati sa njim nositi……gledala sam neki dan rtl emisiju pomozimo djeci…i kad vidiš kakve sve djece ima,a opet na njihovom licu zrači osmijeh…promijeniš malo svoju sliku života…

  7. Kala napisao:

    Ria je stvarno lijepo sve rekla… A osmijeh na kraju utrke govori sve… prekrasno je davati bezuvjetnu ljubav da bi drugoga usrecili, ovaj video je stvarno inspirirajuci.

  8. ria napisao:

    Lijepo je nasmijati se na početku dana, ali ovo daje neku drugu vrstu energije da se nosim sa stvarima koje mi se ne sviđaju u mom životu. Treba nas ponekad ćušnuti i podsjetiti koliko je nezahvalno cjepidlačiti oko sitnica i zaboraviti koliko dobrih stvari zapravo već imamo. Hvala!

Odgovori

