ho ho ho ho …

…evo Djedaaaaa Mrazaaaaaaaaa taman onakvog kakvog sam si uvijek željela da se spusti kroz dimnjak ;-)))
sam neznam kaj bi mu ostavila kod bora…kekse i mlijeko ???? hmmmm

 

     

 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Jedan odgovor na ho ho ho ho …

  1. Jitanek napisao:

    vau…. evo me ko psič plazim…. uf nemože se odoliti ovome djedu mrazu…..

  2. Vesna napisao:

    čvimbu…za taj izraz čujem prvi put. ali ako gledamo istu to bi trebao biti prištić ili mladež?

  3. Never napisao:

    ima čvimbu na guzi…..

  4. nina napisao:

    mmmmmmmm

  5. Vesna napisao:

    skini mu i braduod straha ili strastihmmm dobro ti jutro edisa

  6. edisa napisao:

    hm zgodno

  7. Gradski napisao:

    nema veze, za koju minutu će ti ionak noge utrnut

  8. Nada napisao:

    ho,ho,ho………Zgodno i zgodno……

  9. nina napisao:

    đaba mu sve kad me brada škaklja

  10. Vesna napisao:

    EVO TI OTKAZ!

  11. Adrijana napisao:

    Ja Djed sam Mrazi izgledam NajZdebeli, sijedi,u slikama (sankama) sjediJa Mraz sam,de djeco stan\’te u redNemam poklona,onda je "bad"…hohohohohohoh

  12. ria napisao:

    Bitno da ima još s čim mješati🙂

  13. Vesna napisao:

    je je imaju kako da ne al ko na ovoj najzadnjoj sličici

  14. ria napisao:

    Ako djedovi imaju ovako tijelo, veselim se starosti!!

  15. Vesna napisao:

    pogled me asocirao na rotvajlera takve oni imaju nekakve slične oči, a nos na baburu…mada sam gledala tao-keramiku😉

  16. Kala napisao:

    Ohohoho! Unatoc SVEMU ja bi volila vidit sto se krije iza brade jer pogled mu i nije nesto!😉

  17. TOPIK napisao:

    pošto je muškarac, znaš da laže🙂 misli si on "diraj, samo diraj i pri tome me gledaj"🙂

  18. Vesna napisao:

    mada mi ovaj izgleda nekako po onom sistemu gledaj, gledaj al ne diraj😉

  19. Vesna napisao:

    stavim grijanje na najjače

  20. TOPIK napisao:

    skupljen

  21. TOPIK napisao:

    pojačaj grijanje, da se ne smrzne pa ostavi krivi dojam tako skupljan🙂

Odgovori

